+36 30 274 4365

A COVID-19 járvány komoly ütést mért a privát egészségügyi szektorra, igyekszünk további aktuális információval segíteni partnereink és az érdeklődők vállalkozását.

A veszélyhelyzet kihirdetését követő napokban összeállítottuk első válságjavaslatunkat, melyet itt ér el. Gyors kutatást is végeztünk, hogyan élték meg a privát szektor szereplői a válság első napjait, kutatási összefoglalónkat itt ismerheti meg. 

Bár a várók jellemzően üresen állnak, mégis hogyan jutnak páciensei ellátáshoz, hogyan tud vállalkozása túlélni, és készen állni az újranyitásra? Nem csak az számít most, mi lesz a praxissal, munkavállalókkal a válság hónapjaiban, hanem az is, hogyan tud kisebb fordulatszámon látható maradni, és a háttérben a visszatérésre felkészülni.
Fókuszált gondolkodással, megfelelő tervezéssel hozza ki a helyzetből a jobb kiutat!

A jelenben:

  1. Amennyiben rendelője nyitva tart, alakítsa ki a biztonsági intézkedéseket!
  2. Indítson online konzultációt!

 A jövőre nézve:

  1. Alakítson ki a praxisban munkacsoportot, tervezzék meg a válság hónapjait, valamint az újrakezdés feltételeit. Kisebb rendelő esetén rendszeresítse egyeztetéseit a támogató szakmákkal (marketing, HR, pénzügy, jog, könyvelés).
  2. Dolgozzanak ki a válságforgatókönyvet, a legrosszabb szcenárióra is gondolva, ezzel egyetemben alakítsák ki a belső és külső kommunikációt is.
  3. A halasztó időpontokat, kontrollokat gyűjtsék össze, és dolgozzanak ki tájékoztatást a páciensek részére, amit e-mail-ben, fizetős online konzultáción tudnak ismertetni. A panaszok nem múlnak/múltak a veszélyhelyzet kihirdetésével, a kijárási korlátozással, a páciensek panaszai a bezártságtól fel is erősödhetnek, ugyanúgy, vagy még inkább támogatásra szorulnak.
  4. Kommunikáljon pácienseivel aktívan, akár hírlevélben, akár weboldalon és közösségi média oldalain, lássa el őket betegségspecifikus tanácsokkal, erősítse szakmai hitelességét, mutassa meg a csapat empátiáját.
  5. Fejlessze online konzultációját, alakítson ki a távkonzultáció során használható információs anyagokat. Optimalizálja megjelenését! Gyűjtse össze azokat a tipikus eseteket, tüneteket, melyek jól „elláthatóak” virtuálisan.
  6. Készüljön fel, tudjon tájékoztatást adni, hol végezhető rendeléséhez közel COVID-19-teszt. Ha rendelője nyitva tart, kínálja a tesztet is!
  7. Használja ki a felszabadult időt, és elemezze adatait, értékelje eddigi marketing-aktivitásait (erről részletesen alább írunk).

Marketingmunka elemzése

  1. Tekintse át weboldalát, megfelel-e a céloknak, azt látja-e, amit a pácienseknek látni kell, minden funkció megfelelően működik-e.
  2. Nézze meg részletesen a weboldal Google analitikáját, milyen forrásból, honnan érkeznek látogatói, és milyen keresőszavak eredményezik a legtöbb látogatót.
  3. A Google Search Console-ban nézze meg oldala organikus eredményeit.
  4. Amennyiben költségvetése engedi, nézze át az oldalt SEO-szakember.
  5. Kövesse aktívan versenytársait, nézze meg mit, hol és hogyan kommunikálnak.
  6. Nézze meg szakterületét a Google Trends és Google kulcsszótervező segítségével – mik a szakterülete erős kulcsszavai, trendjei, és milyen eredménnyel teljesít ezekben weboldala.
  7. Nézze meg a weboldali eredmények milyen korrelációban vannak a praxis forgalmával.
  8. Tegye rendbe Google My Business (Google Cégem) fiókját.
  9. Válassza ki a húzó területeket, vizsgálatokat!
  10. Döntse el milyen az ideális páciens, kit szeretne igazán a rendelésén látni.