Betegelégedettség, betegút

Minden rendelő vágyik elégedett, visszatérő páciensekre. Ennek egyik záloga, hogy a páciens betegútja – ahogyan az első érdeklődő telefontól a gyógyulásig eljut – szervezett és ideális legyen. 

A betegutat érdemes megvizsgálni, ha

  • szeretné a praxist a páciens szemével látni,
  • úgy látja, a működés rendszere kész van, de szeretné finomhangolni, 
  • szeretné tudni, miért nem elégedettek a páciensek, 
  • szeretné tudni, hogyan lehet a hatékonyságot növelni,
  • szeretné tudni, mik a működés kritikus és/vagy fejlesztendő területei. 

Együttműködésünk egy titokzatos vásárlói látogatással indul, ahol meggyőződésünk szerint a működés hibái 90%-ban feltárhatóak. Ezt személyes egyeztetés követi, igény esetén a munkatársak számára is szervezünk workshop-ot, ahol tanulságok együtt derülnek ki. Javaslatainkat összefoglaló dokumentumban adjuk át, mely az elemzést és prioritási listába rendezett tennivalókat is tartalmazza. 

Kérjen időpontot konzultációra!