Minden rendelő vágyik elégedett, visszatérő páciensekre. Ennek egyik záloga, hogy a páciens betegútja – ahogyan az első érdeklődő telefontól a gyógyulásig eljut – szervezett és ideális legyen.
A betegutat érdemes megvizsgálni, ha
- szeretné a praxist a páciens szemével látni,
- úgy látja, a működés rendszere kész van, de szeretné finomhangolni,
- szeretné tudni, miért nem elégedettek a páciensek,
- szeretné tudni, hogyan lehet a hatékonyságot növelni,
- szeretné tudni, mik a működés kritikus és/vagy fejlesztendő területei.
Együttműködésünk egy titokzatos vásárlói látogatással indul, ahol meggyőződésünk szerint a működés hibái 90%-ban feltárhatóak. Ezt személyes egyeztetés követi, igény esetén a munkatársak számára is szervezünk workshop-ot, ahol tanulságok együtt derülnek ki. Javaslatainkat összefoglaló dokumentumban adjuk át, mely az elemzést és prioritási listába rendezett tennivalókat is tartalmazza.
Kérjen időpontot konzultációra!