+36 30 274 4365

Új sorozatot indítunk, a Praxisakadémia praxispercek videoriportjaiban iparági szereplők, marketingesek, jogi és gazdasági szakértők segítenek a privát egészségügy szereplőinek a helyzetértékelésben és az újrakezdésben. Bay Áron Google Ads-szakértő lesz segítségünkre az első adásban, amikor is rögtön a közepébe vágunk; mi legyen a Google kampányokkal?

 

Arra voltunk kíváncsiak:

  • Mennyiben változtak a költések a Google-ben?
  • Milyen témák erősödtek? Mi jellemzi ez egészségügyi témákat?
  • Milyen változást látunk az egészségügyi témákban (covid-tól független)?
  • Érdemes-e továbbra is hirdetni?
  • Érdemes-e csökkenteni a költést, ha igen, mennyivel?
  • Összefoglaló javaslatok Google Ads vonatkozásban, egészségügyre (nem covid témákra)


A videoriporton túl, rövid összefoglalásunk,
gyorstalpaló a vírusválság alatti Google aktivitásokhoz:

  • Ha lehet, folytassuk a kampányokat a Google-ben, de optimalizáljuk. Ha egy keveset költünk, még az is segít a későbbi újraindulásban, a hatékonyságban.
  • Akkor vagyunk jó helyzetben, és akkor érdemes igazán a kampányokat folytatni, ha olyan egészségügyi szolgáltatást kínálunk, ami nagyobb értékű, a páciens döntési folyamata hosszabb. A válság alatti kampányainkban ezekre, az ezzel kapcsolatos tartalomszolgáltatásra fókuszáljunk. Ilyen témák lehetnek: fogászati implantológia, esztétikai bőrgyógyászat, ortopédiai protézisműtétek, plasztika.
  • Ha tudjuk folytatni a kampányokat: 1. optimalizáljuk a hirdetések érkezési oldalát 2. legyen fent a weboldalon aktuális információ a rendelőről, aktuális nyitvatartásról.
  • A páciensek tünetei sem szűntek, szűnnek meg, ezért – ha kisebb mennyiségben is, de – tovább keresnek az interneten, így használjuk a Google kereső hirdetéseit, ha vannak videos tartalmak, azok most még jobban jönnek, a mozgóképes tartalomfogyasztás most még erősebb.
  • Ha már az oldalra érkezett a potenciális páciens, lássuk el tartalommal, próbáljuk figyelmét megragadni, iratkoztassuk fel kifejezetten a   tünetére/betegségére szóló tematikus hírlevelekre, jegyezzük elő műtétre, adjunk neki időpontot egy későbbi magánrendelésre.
  • Indítsunk online konzultációt, amire azonnali jelentkezési lehetőséget kínálunk a landingoldalon. Az online konzultáció kapcsán már több cikkünk is megjelent, olvassa el azokat is, ITT és ITT.
  • Ha a rendelő bezárt, elsősorban járóbeteg-ellátásra van berendezkedve, és a kampányok leálltak, akkor is gondoskodjunk róla 1. a páciensek az aktuális információt megtalálják a weboldalon, egyéb csatornákon folytassuk a kommunikációt (Facebook, Instagram, hírlevél, etc.) 2. Időben gondoljuk át, és indítsuk el a visszatérést.
  • A kényszerszünetet használjuk arra, hogy értékeljük a korábbi aktivitásokat és újratervezzünk, erről ITT írtunk.