+36 30 274 4365

Gyakorlatias magánpraxis marketing

Straub Fanni, 15 éve marketing és értékesítési területen dolgozik. 2011 óta magánpraxisok számára segít a páciensszerzésben a FoglaljOrvost.hu online magánorvosi időpont előjegyző portál segítségével és személyes marketing tanácsadás keretében. Csapatával a megvalósításban is segít, hiszen megtapasztalta, hogy a gyógyító munka mellett szinte lehetetlen a legújabb és gyorsan változó marketing trendeket követni és hatékonyan alkalmazni.

Rendszeresen előadója orvosi konferenciáknak és személyes tanácsadáson is segít pácientúrafejlesztő gyakorlatias marketing tanácsaival kisebb-nagyobb magánrendelők és magánorvosok számára.

Magánpraxisok fejlesztésének gyakorlati tapasztalatait, jól bevált tippjeit osztja meg az ezen az oldalon keresztül.

Töltse le ingyenes kiadványunkat, amiből megtudhatja mi a sikeres praxis kialakításának 3 legfontosabb lépése!

Hogyan érkezhetnek már holnap új páciensek a rendelőjébe,
garantáltan “gagyi marketing” nélkül, kizárólag, orvos-szakma
biztos és egyszerű módszerekkel!

Cikkeink

November 6. – Private Health Forum

Nézze meg a Portfolio magánegészségügyi konferenciájának programját, és váltsa meg jegyét! A Private Health Forum programja A témákról: A magánegészségügyi szolgáltatók erőpróbája - Ki bírja a versenyt és hogyan? Ki fizesse a számlát? - Finanszírozási dilemmák a...

bővebben
Private Health Forum

Private Health Forum

Idén novemberben is Private Health Forum - a portfolio.hu szervezésében. Mi biztosan a hallgatóságban leszünk! Az idei, kiemelt témákról: - Európai példa a kórházak holdingosodására - Terjeszkedés országhatáron túl • Innovatív terápiák, ellátások idehaza • A...

bővebben
Idén is Öngondoskodás konferencia!

Idén is Öngondoskodás konferencia!

Nyugdíjak, megtakarítások – lehetőségek és kihívások, a pénztári és biztosítási piac aktualitásai az Öngondoskodás konferencián. Idén már kilencedik alkalommal rendezik meg a Portfolio Öngondoskodás konferenciáját, október 1-jén. Az idei témákból? Milyen változásokat...

bővebben

Hogyan szerezzük és tartsuk meg a pácienseket?

Egy-két speciális diagnosztikai vizsgálattól eltekintve az a véleményem, hogy a gigantikus, %-os kedvezmények nem az egészségügybe, nem a gyógyításhoz valók. Azt is látom, egyes eljárásoknak milyen kárt okoztak a kuponos ajánlatok, óriási kedvezmények. Kiadványomban,...

bővebben

Tartalom, tartalom, tartalom

Korunk kedvenc műszava, a tartalommarketing – de mit keres a praxisban? Aki az online térben aktívan jelen van, vagy szeretne lenni, mindenképpen találkozni fog a fenti kifejezéssel. Nagyon röviden megfogalmazva, ahhoz, hogy akár hirdetések nélkül is sok páciens...

bővebben
Lakás Kiállítás – Millenáris 2019. március 29-31.

Lakás Kiállítás – Millenáris 2019. március 29-31.

Már csak pár hét és ismét megnyílnak a Lakás 2019 kiállítás kapui a Millenárison, ahol több száz új lakás, ingatlan közül válogathatnak az érdeklődök. A kiállítás ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Kerülje el a sorbanállást a helyszínen, regisztráljon most online és...

bővebben

A tabu, az árazás

Bár az ár sokszor érzékeny adat, egy magánpraxis-marketinggel foglalkozó kiadványban elkerülhetetlen foglalkozni vele. Kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben nem bocsátkozom közgazdaságtani eszmefuttatásba, de nem titkolom, mennyire fontos, hogy már a...

bővebben

Ha új rendelőt készül nyitni

„Hasznos és praktikus kézikönyv, a tartalom kiváló. A rendelőszervezős rész igazi gyöngyszem, azonnal alkalmazni tudtam, és mindenkinek ajánlom...”nyilatkozta, nagy örömömre, Dr. Bánfalvi Péter (Dr. Bánfalvi Aranyér Központ) a Magánpraxis-marketing kézikönyvről. A...

bővebben

Google, a barátunk

Amikor 2016-ban megismételtük a 2 évvel korábbi Nagy Magánpraxis Kutatást, egyértelműen látszott, hogy a válaszadó, magánpraxissal rendelkező orvosok egyértelműen érzik a Google fontosságát, a keresőoptimalizálás mindkét alkalommal a TOP3 marketingeszköz között...

bővebben