Amikor meghirdettük az első Magánegészségügyi Üzleti Reggelit, kutatást is indítottunk a célközönség körében. Orvosokat, praxistulajdonosokat, vezetőket kérdeztünk, mi a véleményük az üzleti reggeli gondolatáról, milyen elvárásaik vannak.

 

Az összefoglaló megállapítás mindenképpen az, hogy a válaszadók üdvözölték a kezdeményezést.

Három egyszerű kérdést tettünk fel, hogy az üzleti reggeli helyét és témáit mind jobban megtaláljuk. Elsőként a gyakoriságra kérdeztünk rá, mely, mint az alábbi ábrán is látszik, elég szórt eredményt hozott. Terveink szerint 2 havonta tartjuk majd az üzleti reggeliket.

A tervezés és időpont kijelölése során egyértelmű volt számunkra, hogy a reggeli időpont lesz a megfelelőbb, ezt a válaszadók 73%-a meg is erősítette.

A leendő hallgatóság elvárásait leginkább a témákat illetően vártuk, ennek válaszai, megoszlása az alábbi ábrán látszik. Mint ebből kiderül, a leginkább keresett felvetések a digitális átállás és online megoldások, valamint a magánpiac jobb megismerése. A következőkben azon igyekszünk majd, hogy a leginkább várt témák sorra kerüljenek.