Számtalan lehetőség adódik, de az egészségügy – azt tapasztalom – elsősorban az online tér felé orientálódik. Legtöbb partnerünk online keresésekből, azt támogató hirdetésekből szerzi meg a pácienseivel az első kontaktust.

Mikor és miért érdemes egy sajtóhirdetést vagy épp szórólapot bevetni?

Hogyan találják meg páciensei az online térben?

Kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben részletesen végigvesszük azon eszközök listáját, mellyel új pácienseket szerezhet.

Így szóba kerül:

  • a weboldal kialakítása,
  • a keresőoptimalizálás,
  • a Google Adwords,
  • a klasszikus médiafelületek,
  • nyomtatott anyagok,
  • online hirdetések
  • online foglalási rendszerek,
  • a közösségi médiumok sora,
  • valamint a helyi környezet

és egyéb, további lehetőségek.