„Hasznos és praktikus kézikönyv, a tartalom kiváló. A rendelőszervezős rész igazi gyöngyszem, azonnal alkalmazni tudtam, és mindenkinek ajánlom…”nyilatkozta, nagy örömömre, Dr. Bánfalvi Péter (Dr. Bánfalvi Aranyér Központ) a Magánpraxis-marketing kézikönyvről.

A kötet utolsó fejezeteinek egyikében a praxis sikerét befolyásoló, nem marketingeszközökről készítettem összefoglalást, ebben a fejezetben kapott helyet az a részletes lista, amitől egy praxis rendszerben kezd el működni. Mert, ahogy vallom is, a praxis hosszú távú sikeréhez nem elegendő a jó weboldal vagy a facebook-hirdetések, a rendelésnek tökéletes koreográfiában kell történnie.

Tehát, mit is kell elvégeznie, mielőtt a rendelőt megnyitja, a kommunikációt elindítja?

  • A betegút megtervezése.
  • A működési rendszer kialakítása, felelősök és feladatok kijelölése
  • Üzleti terv
  • Betegelégedettség mérése
  • Asszisztensek kiválasztása
  • Betanítás, oktatás
  • Külső segítők kiválasztása (jogász, könyvelő, grafikus, programozó, satöbbi)
  • A rendelés elindítása, páciensek szerzése

 

Ez csak egy rövid lista, a részleteket keresse a kötet 155. oldalán!