Az ismert márkák a vásárló, a páciens fejében megbízhatóak, a márkáért hajlandóak többet fizetni. Miért lenne ez másként az egészségügyben? Ami sikeres, azt sokan használják, amit sokan választanak, annak jónak kell lennie. Ez egy nagyon egyszerű logikai okfejtés, éppen ezért működik. Egy brandnek, egy jól megkomponált koncepciónak sokkal könnyebb a többitől elválni, kitűnni.

A most megjelent kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben külön fejezetet szenteltem annak, megmutassam, milyen egy orvosi márka, hogyan kell a valóságban elkezdeni felépíteni. Mert az orvos is márka, személyes márka.

A kötetben részletesen is végigvesszük, a márka mitől lesz működőképes, nagyon röviden fogalmazva attól, hogy a páciens számára érhető és a rendelésen érzékelhető, támogatja a specializációt, következetes és hiteles, valamint nem mellékesen mérhető is. A részletes tartalmat a kézikönyv 7. fejezetében olvashatja el.