+36 30 461 7761

Az egyik orvospartnerem, aki már nagyon régóta dolgozik magánorvosként, és egy kisebb centrumot épített fel, segítségem kérte a panaszos ügyek kezelésében.

Minden panasz esetén az volt az alapfeltételezése, hogy ilyen az ő klinikáján nem történhet meg. A panaszos esetek viszont az mutatták, hogy sajnos többszörösen is. Az, hogy van egy karakteres alapító praxistulajdonos, akinek pontos és korrekt elképzelései vannak a páciensek ellátásáról, a törődésről, még sajnos nem garancia arra, hogy ezt minden munkatárs képviselni fogja.

Ezért dolgozni kell, rendszereket kell kialakítani, és folyamatosan ellenőrizni azokat, ezt hívhatjuk működési rendnek, az orvos szemével nézve ez az optimális betegút, a páciens számára pedig komplex élmény.

A most megjelent kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben több fejezetet is átível az a gondolatiság, mely ennek fontosságáról értekezik. A praxis megítélést befolyásoló minden paramétert részletesen taglalok a kötet I. részében, a páciens által érzéklet szolgáltatás elemeinek ismertetésekor, illetve a II. rész vége felé is, amikor listába foglalom a nem klasszikus marketingeszközöket, melyeknek döntő hatása van a megítélésre.

Ha szeretne rögtön a tettek mezejére lépni, készíttesse el a praxis kommunikációs kézikönyvét,
nézze meg referenciáinkat!