2021. november 17.
Személyes tanácsadás praxisvezetőknek, stratégiai, marketing és praxismenedzsment témakörben
2022. TERVEZÉS – ÚJRATERVEZÉS
- A koronavírus folyamatos újratervezésre kényszerítette?
- Az egészségügy szolgálati jogviszony új döntésekre készteti, késztette?
- Jólesne egy támogató, közös gondolkodás a praxis 2022-es terveiről?
- Több lehetséges út között szeretne választani, amiben jól jönne a külső szakértő támogatása?
- Fejlesztené praxisát, melyhez új marketingstratégia szükséges?
- Szeretné jelenlegi kommunikációs és reklámaktivitásait átgondolni, strukturálni, fejleszteni?
- Úgy érzi, hasznos lenne egy külső szem, hogy praxisát kívülről lássa?
- Szeretne a privát egészségügyi piacot, a praxisok kihívásait jól ismerő tanácsadók véleményét kikérni?
Tartson velünk, vegyen részt évtervező tanácsadásunkon, ahol kérdéseire választ, problémájára megoldást kap, kihívásait jól ismerő tanácsadóinknak köszönhetően.
Segítünk, ha új irányt keres, ha átgondolt, fókuszált új célokra, tervekre van szükség.
Hogyan zajlik a tanácsadás?
- A személyes konzultációra történő jelentkezését követően egy orientációs kérdőívet küldünk Önnek, mely alapján gondolatban felkészülten érkezhet a találkozóra.
- A regisztráció során megadott adatai alapján (praxisa neve, weboldala) tanácsadóink felkészülnek a találkozóra.
- A találkozó első részében a kérdőív alapján közösen értékeljük az információkat, meghallgatjuk kérdéseit, kihívásait, illetve tanácsadóink előzetes kutatómunkájukat, Önt kérdezve további információval bővítik.
- Iparági eseteket, példákat mutatva, valamint szakterületi mintákat ismertetve, átbeszélve folytatjuk a konzultációt.
- A beszélgetés végéhez közeledve megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket, támogatjuk a szükséges döntésekben.
- A konzultáció végeztével összefoglaljuk az elhangzottakat, meghatározzuk a szükséges stratégiai irányokat, valamint összegezzük a teendőket.
Tanácsadóink
Straub Fanni a FoglaljOrvost.hu alapító vezetője, egészségügyi marketingszakértő, a Magánpraxis-marketing kézikönyve szerzője. |
Lengyel Lívia egészségügyi marketingszakértő, stratégiai tanácsadó |