Vegyen részt az online kommunikációt megalapozó, képzésünkön, melyet kifejezetten praxisvezetők, orvosok számára állítottunk össze, és rutinos egészségügyi marketingszakértőink tartják.

Ha szeretné rendelője marketingjét kézbe venni, átlátni, az alapinformációkat képzésünkön megkapja!

Covid-19 Alkalmazkodás

Covid-19 Alkalmazkodás

Helyzetértékelés, elemzések, következtetések
Megmutatjuk, mi jellemzi a jelenlegi, egészségügyi kommunikációs környezetet, hangsúlyozva, mire érdemes figyelni.

Célok és megvalósítás

Célok és megvalósítás

Marketingstratégia a praxisban 
Hogyan kezdjük neki? Hogyan és kiket célozzunk szolgáltatásainkkal? Mik jelentenek versenyelőnyt számunkra? Személyes márka vagy rendelői brand építése a célravezetőbb?

Digitális marketing

Digitális marketing

Online marketingkommunikáció – Google Ads és a közösségi média 
Hogyan vágjunk bele? Beállítások, profilok, kampányok indítása. Milyen a hatékony tartalomstratégia? Hogyan bánjunk az online értékelésekkel?

Gyakorlatorientált képzés - egy délután.

Stratégiai orientáció, gyakorlati tudás, a privát egészségügyre szakosodott marketingszakértőkkel.

Időpont: 2021. április 26., hétfő 13-tól 17 óráig
ELMARAD!

A koronavírus okozta járványhelyzetben a kurzust online,
zoom-webinarban tartjuk meg!

Előadóink

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Egészségügyi marketingszakértő,
stratégia tanácsadó
a PraxisAkadémia vezető tanácsadója

Varga Balázs

Varga Balázs

marketingvezető

Cloudent

Miről lesz szó az online kommunikációs képzésen?

  • Lépésről lépésre útmutató egy praxis marketingjéhez, a vírusválság utáni újrakezdéshez. 
  • Melyek az orvosszakmához is méltó, hatékony hirdetési formák?
  • A pozícionálás fontossága: miben különbözik a konkurens rendelőktől?
  • Hozza ki a legtöbbet az internet adta lehetőségekből: optimalizálja online jelentétét!
  • A weboldala, mint szakmai kiválóságának tükre.
  • A közösségi oldalak, mint egy komoly üzleti vállalkozás eszközei; mire jó a Facebook hirdetés?

Program

13:00 – 14:50 Marketingstratégia és a többcsatornás pácienselérés
Hogyan induljunk el a marketingmunkában, milyen csatornákat érdemes és hatékony igénybe venni?
Előadó: Lengyel Lívia
14:50 – 15:00 Kérdések, válaszok
15:00 – 15:10 rödid szünet
15:10 – 17:00 Digitális marketing
Facebook, Instagram, Google profilok kialakítása, tartalomkommunikációs alapelvek. Google fizetett hirdetések. Optimalizált weboldal. Az online értékelések kezelése. Orvosi szoftver a praxis támogatásában.
Előadó: Varga Balázs
17:00 – 17:10 Kérdések, válaszok, lezárás

szervezők

Regisztráljon a kislétszámú ONLINE orvosképzésre!

Végighaladunk a praxis kommunikációs lehetőségeink, fókuszálva az online térre, valamint gyakorlati tapasztalatokra, mindezt igazítva a COVID-19 járvány okozta kommunikációs környezethez.

ONLINE KURZUS – Webinarban!

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a rendezveny@praxisakademia.hu címre.
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a rendezveny@praxisakademia.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
  • A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit a rendezveny@praxisakademia.hu címre várjuk.