Az egyre nagyobb számú privát páciens újfajta kihívást jelent – tudatosság és megváltozott elvárások jellemzik a pácienseket, amik a privát egészségügyi intézmény minden tagja számára kihívást jelent.
Ezúttal kifejezetten orvosok számára szervezzük problémamegoldó, konfliktuskezelő tréninget, melynek tudását nem csak a páciensekkel, hanem a szervezetben is hasznosítani tudják majd!
Hogyan kezeljük a nehéz, akadékoskodó, vagy éppen elégedetlen pácienst?
Mit kezdjünk a negatív online és Facebook értékeléssel?
Hogyan támogassuk könnyedén egyszerre a páciens elégedettségét, egyben a praxis üzleti sikerét?
Hogyan legyünk úrrá a szervezet belső konfliktusain?
EBBEN SEGÍTÜNK ÖNNEK!
Szánjon egy napot erre a kiemelt témára, tegye könnyebbé saját és praxisa kommunikációját!
Nehéz páciensek
Mit tegyünk, és mit ne, ha egy páciens elégedetlenkedik? Hogyan tudjuk a nehéz pácienst, konfliktusos, kínos helyzeteket orvoshoz méltó módon kezelni, pozitív irányba fordítani? Hogyan kezeljük a Dr. Google-on edzett, tudatos pácienst?
Online értékelések
Hogyan kezeljük az online értékeléseket, főleg, ha a kritikát fogalmaz meg? Mit tegyünk a Facebook-on megjelenő negatív páciensbeszámolókkal? Miért jó egyáltalán, ha vannak a praxisról online értékelések?
Belső konfliktusok
A nagy hajtásban, sok páciens ellátása közben nem ritka a belső konfliktus, akár az orvos és asszisztens között, akár az asszisztensek körében. Hogyan orvosoljuk ezeket a kihívásokat, mit tehetünk kommunikációval, és mit egyéb trükkökkel?
Egynapos, gyakorlatorientált képzés orvosokra szabva.
Kellemes hangulatban, hasonló kihívásokkal küzdő orvoskollégái körében szerezhet gyakorlati tudást, privát egészségügyben edződött, gyakorlott trénereink segítségével.
Időpont: 2019. valamikor…
Helyszín: Belvedere Hotel
Mire számíthat?
Egészségügyre specializálódott kommunikációs szakértőket
Orvoskollégát, aki kommunikációs trénerként széleskörű tapasztalatot szerzett
Valós példákat, esettanulmányokat
Trükköket, módszereket a páciensbarát kommunikációra
Praktikákat a belső konfliktusok oldására
Szánjon egyetlen napot kommunikációs trükkök elsajátítására, kiscsoportban, szakértők segítségével edződhet.
Előadóink
Straub Fanni
FoglaljOrvost.hu és PraxisAkadémia alapító vezetője
A magánpraxis-marketing kézikönyv szerzője
Egészségügyi marketingszakértő
xy (NÓRA)
…
Lengyel Lívia
Egészségügyi marketingszakértő, orvos- és szakdolgozói kommunikációs képzések előadója
Kit várunk?
- Praxisvezetőket, ellátásvezetőket
- Praxismarketing felelősöket
- Magánpraxissal rendelkező orvosokat
- Olyanokat, akik praxisuk építésén dolgoznak, és fejlesztésre készülnek
- Akik szeretnék a privát egészségügy három legaktuálisabb kérdését egyetlen nem alatt megtanulni kezelni
Kiknek nem szól a rendezvény?
- Akik önálló praxist üzemeltetnek asszisztens és marketing nélkül
- Akik már kész 2019-es tervvel rendelkeznek
- Akik már nem küzdenek a fenti kihívások egyikével sem
Regisztráljon a kis létszámó orvosképzésre, tegye könnyebbé a mindennapokat!
Szűk körben, kollégái körében, gyakorlati példák segítségével tehet szert a legfrissebb, orvoshoz méltó, praxis- és páciensbarát kommunikációs tudásra!
Helyszín: H13 Irodaház
Időpont: 2018. november 30., péntek reggel 9-től 16 óráig
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
H13 Irodaház
Amennyiben nem elégedett rendezvényünkkel, a rendezvény napján délig visszafizetjük
a jegy árát 100%-ban és vendégünk volt!
A tréning díja: 25.900 Ft + ÁFA
Sok szeretettel várjuk!
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
- A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
- Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a rendezveny@praxisakademia.hu címre.
- Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a rendezveny@praxisakademia.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
- A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.