4 részes PRAXISAKADÉMIA MARKETINGKURZUS

Az első ötlettől a teljes kivitelezésig – gyakorlatias praxismarketing-képzés a téma vezető szakértőivel, 4 részben, 
vállalkozó orvosoknak, praxisvezetőknek, marketingeseknek. 

Vegyen részt a online kommunikációs előadásainkon, naprakész tudással, trükkökkel lesz gazdagabb!

Előadóink

Papp Gábor

Papp Gábor

Online marketing és SEO-szakértő.
The Pitch. A IV. Nagy Magánpraxis Nap legjobb előadója a hallgatóság értékelése alapján.

Bay Áron

Bay Áron

Online marketing- és PPC-szakértő. Az Exactmatch alapító vezetője.
Duchai Márta

Duchai Márta

a vendégértékelések tuningspecialistája, az ertekelestuning.hu tanácsadója

Dr. Bánfalvi Péter

Dr. Bánfalvi Péter

proktológus, sebész adjunktus,
a Dr. Bánfalvi Aranyér Központ
alapító vezetője

Straub Fanni

Straub Fanni

FoglaljOrvost.hu és PraxisAkadémia alapító vezetője
A magánpraxis-marketing kézikönyv szerzője, egészségügyi marketingszakértő

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

egészségügyi marketingszakértő, stratégiai tanácsadó
a PraxisAkadémia vezető tanácsadója,
a képzést vezető előadó

A résztvevők értékelése

“Hasznos, összegző, gondolat ébresztő, reális!”

“Átfogó, szakmaspecifikus, segítőkész hozzáállás.”

“Naprakész ismeretek hatékony átadása, gyakorlatias, fókuszált.”

“Teljeskörű rálátást adott arra, hogy mi várható el, mi lehet a kitűzött cél ha ilyen jellegű tevékenységbe kezdünk a praxisban.”

A 4x egynapos képzés minden egyes kurzusnapja önmagában is értékes, de a komplex támogatást a teljes kurzus adja! Regisztráljon mindre, kedvezményesen!

Hírnév és személyes márkaépítés

Hírnév és személyes márkaépítés

Hogyan kezdjük el a praxis marketingjét?
Mit szeretnénk a rendelőről elmondani, és mi érdekli a pácienst? Hogyan alakítsuk ki a piaci versenyben a megfelelő pozíciót? Hogyan fogjunk neki az orvosi márkaépítésnek? Vendégelőadónk Dr. Bánfalvi Péter, aki sikeresen és hitelesen építette fel orvosi személyes márkáját.

A praxis az online térben

A praxis az online térben

  Mire érdemes odafigyelni és mire költeni az online marketingben? 
Mindent elmondunk, amit 2021-ben tudni érdemes a kereső-optimalizálásról és a Google kampányokról, vendégelőadóinknak – Papp Gábor és Bay Áron – kisujjában van az online marketing, és ráadásul az egészségügyben is tapasztaltak.  

Közösségi média és a praxis

Közösségi média és a praxis

Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Linkedin? 
Hol legyen jelen a praxis, hol hirdessen? És mi az, amit felejtsen el?
Vendégelőadónk alapozó képzést tart az egyes közösségi médiumokról, különös tekintettel az egészségügyi vonatkozásokra.

Rendelői marketing, tervezéstől kivitelezésig

Rendelői marketing, tervezéstől kivitelezésig

Hogyan állítsuk össze a praxis marketingmixét? 
A optimális csatornák megválasztása, a kampányok kivitelezése az ötlettől a megjelenésig.  Vendégelőadónk, Duchai Márti pedig az online értékelések jelentőségéről, hatásairól, valamint az optimalizálás lehetőségéről számol be.  

2022. szept. 14. Hírnév és személyes márkaépítés

2022. szept. 14. Hírnév és személyes márkaépítés

Tervezett program
A délelőtti első szekció: pozícionálás, differenciálás, specializáció, versenytársak. 2. szekció: pácienselvárások, valamint hogyan válasszuk ki az optimális pozíciót? Páciensszerzés.

Ebédszünet után vendégelőadónk mutatja be a személyes márkaépítés tapasztalatát. A záró szekcióban a weboldal szerepéről, stratégia-választásról lesz szó. Tippek és technikák. 

 

 

2022. október 19.    Online marketing

2022. október 19. Online marketing

  Tervezett program
A délelőtti első szekció:
tudnivalók az online térről, a célokhoz igazított marketing, jelenlét az interneten, csatornaválasztás. 2. szekció: online kampányok céljainak és mérésének meghatározása.

Ebédszünet után a vendégelőadók alapos képzést adnak a keresőoptimalizálás és a fizetett Google-kampányokról. Mit kell tudni a praxis marketingesének, vezetőjének?

2022. november 16. Közösségi média

2022. november 16. Közösségi média

Tervezett program
A délelőtti első szekció:
vendégelőadónk részletes tudást oszt meg a közösségi médiumokról, a praxis helyéről a közösségi oldalakon. 2. szekció: esettanulmányokat mutatunk.  

Ebédszünet után egészségügyre szabott ötleteket, technikákat mutatunk, majd vendégelőadunk a tartalomgenerálás technikájáról osztja meg tapasztalatait.    

 

2023. január 11. Rendelői marketingmunka

2023. január 11. Rendelői marketingmunka

Tervezett program

A délelőtti első szekció:
alaposan górcső alá vesszük a praxis weboldalát, ellenőrizzük a fókuszt és a működést. 2. szekció: egy fiktív praxis példáján felépítjük a kampányt. Gyakorlati útmutató.

Ebédszünet után a közösségi médiában trükkjeit, technikáit osztjuk meg a praxis hiteles jelenléte érdekében. Végezetül a stratégiai fontosságú pontokat összefoglaljuk. 

 

A gyakorlatorientált képzést 4 hónapon keresztül,
havonta egy-egy szerdai napon tartjuk, 
a képzések 9 órakor kezdődnek, 15 óráig tartanak.
(A decemberi hónap a képzésből kimarad.)

A kurzust hibrid (személyes vagy online jelenléttel) tartjuk! 

A résztvevők értékelése

“Elképesztően sokat tanultam és ma már képes vagyok komplex módon átlátni, hogy érdemes alakítani a marketingtevékenységeket ahhoz, hogy a kiélezett versenyhelyzetben jó pozíciót érjünk el, hogyan tudunk új pácienseket szerezni és hogyan tudjuk megtartani a régi pácienseinket.” – ismerje meg Bognár Alida értékelését részletesen.

 

“Óriási tapasztalattal vezetett bennünket a rendelő alapítás, tervezés, reklámozás minden fázisán… Maximálisan ajánlom a képzést minden egészségügyben saját útját járni kívánó kollégának.” – olvassa el Tábit Sarolta ajánlását

Extra ajánlatunk!

Amennyiben mind a 4 képzési napra regisztrál, az oktatási napok között ingyenesen biztosítjuk stratégiai tanácsadásunkat! 

RÁADÁS!

Ha a teljes marketingkurzusra regisztrál, ajándékba adjuk az oktatás alapját adó a Magánpraxis-marketing kézikönyvét és 2023-es közösségmédia-naptárunkat!

A 2 ajándék együttes értéke 9.890 Ft. 

 

Regisztráljon személyes jelenléttel vagy online részvétellel praxismarketing-képzésünkre! A regisztrálókkal az előadások felvételeit is megosztjuk.

A kurzus során számba vesszük a praxis összes kommunikációs lehetőségét, fókuszálunk az online térre, valamint gyakorlati tapasztalatokra. 

 

HIBRID KURZUS – tetszése szerinti részvétellel!

Következő időpont: 2022. szeptember 14., szerda reggel 9-től 15 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a rendezveny@praxisakademia.hu címre.
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a rendezveny@praxisakademia.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
  • A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit a rendezveny@praxisakademia.hu címre várjuk.