
4 részes PRAXISAKADÉMIA MARKETINGKURZUS
Az első ötlettől a teljes kivitelezésig – gyakorlatias praxismarketing-képzés a téma vezető szakértőivel, 4 részben,
vállalkozó orvosoknak, praxisvezetőknek, marketingeseknek.
Vegyen részt a online kommunikációs előadásainkon, naprakész tudással, trükkökkel lesz gazdagabb!
Előadóink

Papp Gábor
Online marketing és SEO-szakértő.
The Pitch. A IV. Nagy Magánpraxis Nap legjobb előadója a hallgatóság értékelése alapján.

Bay Áron

Duchai Márta
a vendégértékelések tuningspecialistája, az ertekelestuning.hu tanácsadója

Dr. Buda Bernadett
bőrgyógyász, fül-orr-gégész szakorvos, a Medios esztétikai bőrgyógyászati rendelője vezető tulajdonosa

Dr. Bánfalvi Péter
a Dr. Bánfalvi Aranyér Központ alapító vezetője

Straub Fanni
A magánpraxis-marketing kézikönyv szerzője
Egészségügyi marketingszakértő

Szilágyi Andrea
marketingkommunikációs szakember, egészségügyi marketingkampányok gyakorlott kivitelezője

Lengyel Lívia
egészségügyi marketingszakértő, stratégia tanácsadó
a PraxisAkadémia vezető tanácsadója
A 4x egynapos képzés minden egyes kurzusnapja önmagában is értékes, de a komplex támogatást a teljes kurzus adja! Regisztráljon mindre, kedvezményesen!

Hírnév és személyes márkaépítés
Hogyan kezdjük el a praxis marketingjét?
Mit szeretnénk a rendelőről elmondani, és mi érdekli a pácienst? Hogyan alakítsuk ki a piaci versenyben a megfelelő pozíciót? Hogyan fogjunk neki az orvosi márkaépítésnek? Vendégelőadónk Dr. Bánfalvi Péter, aki sikeresen és hitelesen építette fel orvosi személyes márkáját.

A praxis az online térben
Mire érdemes odafigyelni és mire költeni az online marketingben?
Mindent elmondunk, amit 2021-ben tudni érdemes a kereső-optimalizálásról és a Google kampányokról, vendégelőadóinknak – Papp Gábor és Bay Áron – kisujjában van az online marketing, és ráadásul az egészségügyben is tapasztaltak.

Közösségi média és a praxis
Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Linkedin?
Hol legyen jelen a praxis, hol hirdessen? És mi az, amit felejtsen el? Vendégelőadónk alapozó képzést tart az egyes közösségi médiumokról, különös tekintettel az egészségügyi vonatkozásokra.
Szilágyi Andrea a tartalomgenerálás trükkjeit osztja meg.

Rendelői marketing, tervezéstől kivitelezésig
Hogyan állítsuk össze a praxis marketingmixét?
A optimális csatornák megválasztása, a kampányok kivitelezése az ötlettől a megjelenésig. Vendégelőadónk, Dr. Buda Bernadett saját praxisa marketingje alapján mutatja be, milyen a sikeres és intenzív online jelenlét. Grafikus kollégánk pedig a tudatos színválasztásról, egységes megjelenésről tart majd előadást.

2021. február 17. Hírnév és személyes márkaépítés
Tervezett program
A délelőtti első szekció: pozícionálás, differenciálás, specializáció, versenytársak. 2. szekció: pácienselvárások, valamint hogyan válasszuk ki az optimális pozíciót? Páciensszerzés.
Ebédszünet után vendégelőadónk mutatja be a személyes márkaépítés tapasztalatát. A záró szekcióban a weboldal szerepéről, stratégia-választásról lesz szó. Tippek és technikák.

2021. március 10. Online marketing
Tervezett program
A délelőtti első szekció:
tudnivalók az online térről, a célokhoz igazított marketing, jelenlét az interneten, csatornaválasztás. 2. szekció: online kampányok céljainak és mérésének meghatározása.
Ebédszünet után a vendégelőadók alapos képzést adnak a keresőoptimalizálás és a fizetett Google-kampányokról. Mit kell tudni a praxis marketingesének, vezetőjének?

2021. április 7. Közösségi média
Tervezett program
A délelőtti első szekció:
vendégelőadónk részletes tudást oszt meg a közösségi médiumokról, a praxis helyéről a közösségi oldalakon. 2. szekció: esettanulmányokat mutatunk.
Ebédszünet után egészségügyre szabott ötleteket, technikákat mutatunk, majd vendégelőadunk a tartalomgenerálás technikájáról osztja meg tapasztalatait.

2021. május 12. Rendelői marketingmunka
Tervezett program
A délelőtti első szekció:
alaposan górcső alá vesszük a praxis weboldalát, ellenőrizzük a fókuszt és a működést. 2. szekció: egy fiktív praxis példáján felépítjük a kampányt. Gyakorlati útmutató.
Ebédszünet után a közösségi médiában igen jártas és sikeres vendégelőadónk osztja meg trükkjeit, technikáit a praxis hiteles jelenlétéről. Végezetül a stratégiai fontosságú pontokat összefoglaljuk.
A részletes programot IDE kattintva nézheti meg.
A gyakorlatorientált képzést, 4 hónapon keresztül,
havonta egy-egy szerdai napon tartjuk,
a képzések 9 órakor kezdődnek, 15 óráig tartanak.
A járványhelyzetben a kurzust online tartjuk!
Extra ajánlatunk!
Amennyiben mind a 4 képzési napra regisztrál, az oktatási napok között ingyenesen biztosítjuk stratégiai tanácsadásunkat!
RÁADÁS!

Ha a teljes marketingkurzusra regisztrál, ajándékba adjuk az oktatás alapját adó a Magánpraxis-marketing kézikönyvét és 2021-es közösségmédia-naptárunkat!
A 2 ajándék együttes értéke 9.890 Ft.
Regisztráljon kis létszámú, webinar alapú praxismarketinges képzésünkre!
A kurzus során számba vesszük a praxis összes kommunikációs lehetőségét, fókuszálunk az online térre, valamint gyakorlati tapasztalatokra,
mindezt igazítva a COVID-19 járvány okozta kihívásokhoz, újrakezdéshez.
A részletes programot IDE kattintva nézheti meg.
ONLINE KURZUS – Webinarban!
következő Időpont: 2021. március 10., szerda reggel 9-től 15 óráig
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
- Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a rendezveny@praxisakademia.hu címre.
- Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a rendezveny@praxisakademia.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
- A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.