
Nap mint nap szembesül azzal a problémával, hogyan töltse fel rendelését fizetőképes páciensekkel? Különösen a szolgáltatás iránt fogékony, fiatalabb generációval?
Szeretne több pácienst, vagy éppen kevesebbet, de nagyobb értékben Szeretné, ha szakmája közismert, minden generáció számára keresett képviselője lenne?
Jöjjön el az online kommunikációt megalapozó, támogató kurzusunkra, melyet kifejezetten az esztétikai bőrgyógyászatok számára állítottunk össze, és rutinos egészségügyi marketingszakértőink tartják.
Szánjon egy napot az online kommunikációs lehetőségek és buktatók megismerésére!

Növekedés
Többcsatornás pácienselérés, stabil és kiszámítható növekedés.
A páciensszerzés folyamata – hogyan válasszuk ki az optimális csatornákat, a célzott üzeneteket? Hogyan tűnjünk ki a kínálatból? Hogyan érjük el a potenciális, fiatal(abb) közönséget?

Célok és megvalósítás
Marketingstratégia és kivitelezés lépésről lépésre egy esztétikai bőrgyógyászati magánrendelő példáján. Hogyan kezdjük neki? Hogyan és kiket célozzunk szolgáltatásainkkal? Mik jelentenek versenyelőnyt számunkra? Személyes márka vagy rendelői brand építése a célravezetőbb?

Online kommunikáció
Online marketingkommunikáció – Google Ads és a közösségi média, hirdetési trendek. Hogyan válasszuk ki a megfelelő csatornát, és ott a megfelelő megjelenést? Milyen üzenetekkel tudunk a vágyott közönséghez eljutni? Milyen költségvetés szükséges?
Egynapos, gyakorlatorientált képzés kifejezetten esztétikai bőrgyógyászati praxisokra szabva.
Stratégiai orientáció, gyakorlati tudás, iparági és szakterületi esettanulmányok, a privát egészségügyre szakosodott marketingszakértőkkel.
Időpont: 2020. május 8., péntek
Helyszín: Harmónia Palota Rendezvényközpont
1088 Budapest, Múzeum utca 9.
Előadóink

Straub Fanni
FoglaljOrvost.hu és PraxisAkadémia alapító vezetője
A magánpraxis-marketing kézikönyv szerzője
Egészségügyi marketingszakértő

Klausz Melinda
közösségimédia-specialista
kozossegi-media.com
www.kozossegimediakonyv.com szerzője

Lengyel Lívia
Egészségügyi marketingszakértő, stratégia tanácsadó
a PraxisAkadémia vezető tanácsadója
Miről lesz szó az esztétikai bőrgyógyászati praxisokra szabott online kommunikációs képzésen?
- Lépésről lépésre útmutató egy praxis marketingjéhez, akár újként indul, akár új kommunikációs aktivitásba kezd.
- Melyek az orvosszakmához is méltó, hatékony hirdetési formák?
- Mennyit „ér” egy beteg, avagy hogyan érje el, hogy a következő kezelést is Önnél vegye igénybe?
- A pozícionálás fontossága: miben különbözik a konkurens rendelőktől?
- Hozza ki a legtöbbet az internet adta lehetőségekből: optimalizálja online jelentétét!
- A weboldala, mint szakmai kiválóságának tükre.
- A közösségi oldalak, mint egy komoly üzleti vállalkozás eszközei; mire jó a Facebook hirdetés?
- Hogyan tartsa kordában Google hirdetéseinek árát?
Program
9:00 – 10:30 | Többcsatornás pácienselérés, stabil és kiszámítható növekedés. A páciensszerzés folyamata több online csatornán keresztül, az optimális csatornák megválasztása, az üzenetek helyes megfogalmazása. Az optimális ajánlat megalkotása. A fiatal, affinis közönség elérésének lehetőségei. |
10:30 – 10:45 | rövid szünet |
10:45 – 12:15 | Marketingstratégia és kivitelezés lépésről lépésre egy fiktív esztétikai bőrgyógyászati magánrendelő példáján. A szükséges döntések és lehetőségek. Pozícionálás, viszonyunk a versenytársakhoz. Az elmúlt évtized marketingtanulságai és bevált módszerek az egészségügyi marketingben. |
12:15 – 13:00 | ebédszünet |
13.00 – 13.30 | Közösségimédia-trendek – a praxis hatékony megjelenése a Facebook-on, Instagramon – Klausz Melinda, közösségimédia-specialista előadása |
13:30 – 14:30 | Mérhető online marketing magánpraxisok számára. Google Ads és Facebook, Instagram hirdetési trendek. Hirdetés és folyamatos új pácienselérés nélkül nem lehet növekedni, ám a rendelő anyagi sikerét vagy éppen bukását jelentheti, hogy ez milyen módon és áron történik. |
14:30 – 15:00 | Kérdések, tréningzárás |
Regisztráljon a képzésre, gondolja újra a praxis kommunikációját!
Kellemes környezetben, kifejezetten a szakterületére specializálva haladunk végig a praxis kommunikációs lehetőségeink, fókuszálva az online térre, valamint gyakorlati tapasztalatokra.
Helyszín: Harmónia Palota Rendezvényközpont
Időpont: 2020. május 8., péntek 9-től 16 óráig
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
- A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
- Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a [email protected] címre.
- Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a [email protected] e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
- A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.