Kommunikációs kézikönyv praxisra szabva

Az előzetes egyeztetés, valamint részletes helyi megfigyelés és feltérképezés alapján készítünk kommunikációs kézikönyvet a rendelés teljes menetének szabályozására. A kiadvánnyal partnereinket abban támogatjuk, hogy egy olyan önjáró működési rend jöjjön létre, amely szakorvos aktív jelenléte nélkül támogatja a praxis hosszú távú sikerét.

A kézikönyv az optimális betegút megismerésével és meghatározásával kezdődik, és kitér a következő területekre:

  • Bejelentkezések kezelése
  • Új páciensek útba igazítása
  • Recepció ellátása és munkakörnyezete
  • Érkező páciensek kezelése, adatfelvétel, egyeztetés, fizetés
  • Váró helyiségben felmerülő feladatok
  • Csúszás, helyi konfliktusok kezelése rendelési időben
  • Alapvető kommunikációs elvárások és szabályok
  • Kommunikáció orvosokkal és páciensekkel
  • Problémás páciensek és konfliktusok kezelése
  • Egyéb, helyi adottságok alapján létrejövő szabályok

 

Kérje praxisra szabott ajánlatunkat!