Az előzetes egyeztetés, valamint részletes helyi megfigyelés és feltérképezés alapján készítünk kommunikációs kézikönyvet a rendelés teljes menetének szabályozására. A kiadvánnyal partnereinket abban támogatjuk, hogy egy olyan önjáró működési rend jöjjön létre, amely szakorvos aktív jelenléte nélkül támogatja a praxis hosszú távú sikerét.
A kézikönyv az optimális betegút megismerésével és meghatározásával kezdődik, és kitér a következő területekre:
- Bejelentkezések kezelése
- Új páciensek útba igazítása
- Recepció ellátása és munkakörnyezete
- Érkező páciensek kezelése, adatfelvétel, egyeztetés, fizetés
- Váró helyiségben felmerülő feladatok
- Csúszás, helyi konfliktusok kezelése rendelési időben
- Alapvető kommunikációs elvárások és szabályok
- Kommunikáció orvosokkal és páciensekkel
- Problémás páciensek és konfliktusok kezelése
- Egyéb, helyi adottságok alapján létrejövő szabályok
Kérje praxisra szabott ajánlatunkat!