Plasztikai magánpraxis rendezvény

Ön plasztikai sebész? Esetleg esztétikai bőrgyógyászattal, orvosi kozmetikai beavatkozásokkal foglalkozik?

Akkor tudja, hogy mennyire nehéz a szépészeti beavatkozások világában a minőségi páciensszerzés, az orvoshoz méltó, de mégis hatékony marketing eszközök használata, miközben a szakma legújabb trendjeivel, eljárásaival is tartania kell a lépést.

A piacot ellepik a gagyi árakciók, a bónuszos padlóárak és az utolsó kozmetika is orvosinak mondott silány gépi kezeléseket ígér.

Több minőségi pácienst szeretne? Esetleg most tervezi a magánrendelés indítását, de nem tudja, mire kell a legnagyobb hangsúlyt fektetnie a marketingkommunikációban? Többször próbálkozott már hirdetési formákkal, de mindegyikben csalódott?

Jöjjön el tréningünkre, melyet kifejezetten az Ön szakmájára specializálódott esztétikai és egészségügyi marketing specialista és egészségügyben is rutinos marketing szakértőink tartanak!

Időpont: 2016. november 11.
Helyszín: Symbol Art Galéria, 1036 Budapest Bécsi út 56.

Miről lesz szó a tréningen?

N

Mik azok a hatékony marketing eszközök, amelyekkel valóban több pácienst érhet el?

N

Mitől lesznek hűségesek a meglévő páciensei és nem ülnek fel minden divathullámnak, amit a bulvár és női magazinok sulykolnak?

N

Hogy zajlik egy vásárlási-döntési folyamat, avagy a bizalomépítés fontossága plasztikai és esztétikai beavatkozások során.

N

Tűnjön ki versenytársai közül: előzze meg a konkurens rendelőket a piacon!

N

Hozza ki a legtöbbet az internet adta lehetőségekből: optimalizálja online jelentétét!

N

A weboldala, mint szakmai kiválóságának tükre

N

A közösségi oldalak, mint egy komoly üzleti vállalkozás eszközei: mire jó a Facebook hirdetés?

N

Hogyan tartsa kordában Google Adwords hirdetésinek árát?

Előadóink:

Struab Fanni

Straub Fanni

MBA közgazdász, egészségügyi marketing specialista, a tréning főszervezője

A FoglaljOrvost.hu magánegészségügyi időpontfoglaló portál és a Praxisakadémia alapítója. 15 éve marketing területen dolgozik, 2011 óta kifejezetten magánrendelőknek, magánkórházaknak segít páciensszerzésben, hatékony marketingkommunikáció kialakításában, és anyagilag sikeres egészségügyi vállalkozások felépítésében. Tudja, hogy az orvosoknak mekkora kihívást okoz a gyógyító munka, kórházi és magánrendelések, adminisztrációs feladatok mellett időt szakítani a marketingtevékenységre is – ebben nyújt segítséget. Csapatával együtt már több, mint 1000 orvos praxisának fejlesztésében közreműködött.

Szabó Judit

Dr. Szabó Judit Anna

Anti-Aging és dermaspecialista szakgyógyszerész, orvos-esztétikai marketing tanácsadó

A Szépségbróker.hu portál alapítójaként számtalan plasztikai illetve kozmetológiai-esztétikai beavatkozásokat végző orvossal, egészségügyi szakemberrel került már kapcsolata, így pontosan ismeri a piac nehézségeit, és a marketing eszközökben rejlő lehetőségeket. 15 év gyógyszergyári tapasztalattal a háta mögött jól ismeri az egészségügy világát, ma már anti-aging és orvos-esztétikai tanácsadással foglalkozik, valamint plasztikai-esztétikai praxisoknak segít a páciensorientált, magas szakmai színvonalú, és sikeres rendelés kialakításában.

Gál Kristóf

Gál Kristóf

Közgazdász, minősített Google AdWords szakértő, a Klikkmarketing cégvezetője

2005-ben alapította cégét, így már több mint 10 éve cégek online marketing támogatásával foglalkozik. Ő az egyik első magyar, aki hivatalos Google AdWords szakértői minősítést szerzett, és egyben az első magyar nyelvű Adwords könyv szerzője is. Naprakész tudást tud átadni a keresőóriásban alkalmazható hirdetési formákról, a megfelelően kiválasztott kulcsszavakról, hirdetési szövegekről, és arról, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálnia pácienseinek a közösségi oldalakon.

Ez egy szakmaspecifikus dedikált tréning.

Az a célunk, hogy működő, azonnal használható tippeket, aktuális, élő piaci példákat, azonnal gyakorlatba ültethető marketing sablonokat adjunk át, hogy akár már másnap nekiláthasson praxisa fejlesztésének. Munkafüzetünk lépésről lépésre útmutatót és kézzelfogható tervet nyújt a napi prioritások eldöntéséhez.

Nagyrészt még mindig személyes ajánlásból szerzi betegeit? Szájhagyomány útján hirdetik a praxisát? Akkor ez azt is jelenti, hogy ki van szolgáltatva páciensei felé. Vegye kezébe aktívan rendelője sikerét!

Tudja, hogy sokan akár gyengébb szakmai tudással a marketingnek köszönhetik rendelőjük üzleti sikerét? Nem érti, hogy a páciensek miért dőlnek be és nem ismerik fel a valódi szakmai tudást és tapasztalatot?

Nem fókuszál a páciensszerzésre, de érzi, hogy így nem mehet tovább? Vagy pont ellenkezőleg Ön és Csapata sokat szán marketingre, mégis elmaradnak az eredmények, miközben a költségek ma már egyre csak nőnek?

Jöjjön el hozzánk november 11-én, legyen a vendégünk a legkiválóbb kávéra és süteményre, és engedje meg hogy válaszoljunk kérdéseire!

A „Plasztikai és Esztétikai Magánpraxis Marketing Tréning” nap programja:

8:30 – 9:00 Érkezés
9:00 – 10:30

Straub Fanni: Többcsatornás páciens elérés, stabil és kiszámítható növekedés.

A mai páciens nem egy, hanem több, párhuzamos csatornán keresztül

10:30 – 10:45 Kávészünet
10:45 – 12:15

Dr. Szabó Anna Judit: A tartalom marketing a modern marketing régi-új trendje.

Nagyobb értékű és hosszabb döntési folyamatban kiválasztott szolgáltatás esetén még hangsúlyosabb a cikkek, egészségügyi- és női tartalmak szerepe, melyek a döntési ciklusban ideális esetben erősítik és támogatják a pácienst a végső döntésben. Ahhoz, hogy a cikkírás, PR, fotók képi és írott tartalom készítése valóban eredményt hozzon és ne csak elvesztegetett idő legyen, tartalomstratégiára és pontos ütemtervre van szükség.

12:15 – 13:00 Ebédszünet-szendvics ebéd
13:00 – 14:30

Gál Kristóf: Mérhető online marketing magánpraxisok számára: Google Adwords és Facebook hirdetések trendje

A kiemelt esztétikai kulcsszavakra gyilkos verseny jellemző ma már a magyar piacon is. Hirdetés és folyamatos új páciens elérés nélkül nem lehet növekedni, ám a rendelő anyagi sikerét vagy éppen bukását jelentheti, hogy ez milyen áron történik.

14:30 – 15:00 Kérdések, tréning zárás

Miért érdemes eljönnie?

E

Mert nem általános elméleti anyagot, hanem szakmaspecifikus gyakorlati útmutatót kap.

E

Mert előadóink több mint egy évtizedet szenteltek annak, hogy kitapasztalják a leghatékonyabb ügyfélszerzési eszközöket és azokat ők is aktívan alkalmazzák az egészségügy és szépségipar területén.

E

Mert olyan kollégákkal tölthet el egy napot, akik azonos szakmában dolgoznak, és Önhöz hasonló cipőben járnak, így értékes tapasztalatot cserélhetnek.

E

Mert a tréningen átadott anyagokkal és kedvezményre jogosító bónuszokkal a részvételi díj értékét is visszakapja!

E

Mert ha kimarad, bizony versenytársai értékes előnyre tesznek szert!

Kinek nem ajánljuk?

M

Annak, aki nem hisz abban, hogy folyamatosan tanulni és haladni kell a legújabb trendekkel.

M

Annak, aki csak a régi, jól bevált saját praktikáiban hisz.

M

Azoknak semmiképpen nem ajánljuk, akik nem hisznek a marketing erejében.

Regisztráljon, most még kedvezményes áron!

Regisztráljon október 15-ig még kedvezményes áron, 19.900 Ft+Áfa részvételi díjért, hogy biztosítani tudjuk a helyét a tréningen!

Tartson velünk Ön vagy irassa be marketinggel foglalkozó kollégáját!

Október 15-től a részvételi díj 25.900 Ft+Áfa (bruttó 20.193 Ft/fő)

Helyszín: Symbol Art Galéria, 1036 Budapest Bécsi út 56.
Időpont: 2016. november 11. reggel 9-től 15 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a rendezveny@praxisakademia.hu címre.
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a rendezveny@praxisakademia.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
100% garancia

Amennyiben nem vagy elégedett a tréninggel, úgy a részvételi díjat a rendezvény napján, déli 12-ig 100%-ban visszatérítjük!

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit, kiállítói érdeklődést a rendezveny@praxisakademia.hu címre várjuk.