Kommunikációs és ügyfélkezelési tréning asszisztenseknek

Miben tudunk segíteni?

Tudta, hogy egy jó asszisztens, recepciós a magánrendelő szíve-lelke, az anyagi siker akár 50%-ban rajta is múlhat?
Szokott kapni visszajelzést pácienseitől arra vonatkozóan, hogy milyennek találták a személyzet bánásmódját a rendelőben?

Tudjuk, hogy az asszisztenseknek rengeteg szerepben kell egyszerre helytállniuk, és számtalan elvárásnak megfelelniük a betegek és az orvosok felé is, így óriási teher van rajtuk. Mi ebben szeretnénk tréningünkkel segítséget nyújtani, tippeket adni az asszisztenseknek feladataik optimális beosztásához, segíteni a jól szervezett munkafolyamatok felállításában, növelni a páciensek elégedettségét, ezáltal növelni a hűségesen visszatérő páciensek arányát, és végső soron hozzájárulni a rendelő anyagi sikeréhez!

A magánegészségügy fizető páciensei bizony magas elvárásokkal érkeznek a rendelőbe. Célunk, hogy új lendületet, motivációt adjunk a rendelőben dolgozó kollégáknak, és egyben a magas színvonalú orvosi ellátás mellett a fogadtatás, várakozás, időpontfoglalás, leletkiadás, egyéb ügyintézések ideje alatt is úgy érezzék páciensei, hogy maximális kiszolgálásban részesültek!

Egynapos, egyéni igényekhez szabott kommunikációs tréningünkön a következőkben tudunk segíteni:

  • Kommunikáció a páciensek és az orvosok felé
  • A “problémás” beteg kezelése
  • Konfliktuskezelés
  • Esettanulmányok, mi az ami működik, mi az, ami nem?
  • Hogyan tud hozzájárulni az asszisztens az anyagilag is sikeres praxishoz?
  • Munkaszervezési trükkök, tippek – avagy hogyan állj helyt akkor, ha egyszerre több feladat hárul rád!
  • Egyéb, egyéni felmerülő problémák és kérdések a rendelő életének mindennapjaiból!

Igény esetén összeállítjuk és átadjuk a rendelő kommunikációs kézikönyvét, ami a vezetőség igényeit és kommunikációs, illetve marketingszakértőnk javaslatait ötvözve tartalmazza a rendelő alkalmazottaitól elvárt standardokat a rendelői viselkedés, kommunikáció, munkafolyamatok területén.

 

jo rossz

Ön melyiket olvasná szívesebben a saját weboldalán? 

Kiknek ajánljuk?

Magánrendelő recepcióján, telefonos ügyfélszolgálatán, betegápolási területén, vagy magánorvosi asszisztenseként dolgozó kollégáknak/kolléganőknek, illetve csoportos tréning keretein belül az egész klinika adminisztratív és ügyfélkezelési személyzetének.

Tájékoztató árunk egyedi tréningre: 20.000 Ft/főtől*

* Feltüntetett áraink nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.
A díj a rendelő méretétől, asszisztensek számától, lokációtól, tevékenységi körtől, egyedi igényektől függően ettől eltérő lehet. 

asszisztens-trening-recepciosoknak

A legutóbbi, jól sikerült tréning kis csapata.

Akik már minket választottak:

Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika

“Nagyon jó hangulatú és hasznos volt a tréning. Hasznos ötletek hangzottak el a szervezéssel és a szabályokkal kapcsolatban.”

CSL Plasma – Plazmaadó központ

“Nagyon tetszett, nagyon jó volt. Kár, hogy csak egy naposra sikeredett, mert többet is elbeszélgettem volna veletek.”

Gáspár Medical Center Fogászat és Szájsebészeti központ 

“Orvosként nagyon sok új ötleteket kaptam, és biztosan fogom hasznosítani a munkám során.” 

Korona Dentál Fogászati Klinika 

“Ötletgazdag játékos tréning volt, osvosként megértettem, hogy mekkora jelentősége van a bizalom kialakításának a pácienssel.”

Génium Egészségügyi Családtervezési és Diagnosztikai Központ 

“Hamar elment az idő, rengeteget tanultunk a mai napból. Asszisztensként nehéz kezelni a páciensekkel való konfliktusokat, mert nem szeretjük a visszautasítást. Megtanultuk, hogyan lehet a felháborodott pácienseket megnyugtatni.”