Hírlevélfiók beállítása

hirlevelezes-beallitasa-orvosoknak-maganrendeloknek-paciens-kommunikacio

A hírlevelezés az egyik legolcsóbb és leghatékonyabb marketing eszköz a kommunikációban; nem igényel akkora pénzösszegű befektetést, mint egy AdWords-fiók, és nem is vesz igénybe annyi időt, mint egy weboldal elkészítése, tehát mindenféleképpen érdemes kipróbálnia!

Mire jók a hírlevelek?
Kapcsolattartás meglévő pácienskörével, emlékeztetőt küldhet neki 3, 6, 12 hónappal az utolsó vizit után, amiben kedvesen érdeklődik a hogyléte felől, és emlékezteti a kontrollvizsgálatra. Tájékoztathatja őket a rendelőjében történt változásokról, ha új gépet, eszközt szerzett be, új kolléga dolgozik önnél, vagy az árakban történt változás, esetleg időszakos akciókat hirdetne. Így eléri, hogy egyszer vizsgált betegeiből hűséges, visszatérő, stabil pacientúra épüljön ki!

Mire nem jók a hírlevelek?
Mivel csak meglévő adatbázisra tudunk levelet küldeni, így új pácienseket valószínűleg nem szerez majd Önnek a hírlevél. Ettől azonban még nem haszontalan, sőt! Egy sikeres praxisban mindig szükség van a „kiszámítható”, rendszeresen visszajáró pácienskörre, és arra hogy betegei ne felejtsék el az Ön nevét a rendelésről távozva.

Hírlevél kampányokat viszont csak profi hírlevélküldő szoftverből lehet igazán hatékonyan menedzselni, ez a fajta kommunikáció saját Gmail fiókból küldve nem működik! Mi most segítünk létrehozni fiókját, betölteni a páciensektől begyűjtött e-mail címeket, megtervezzük az első levélsablonjait, hogy igényes, arculatában a rendelőhöz illő leveleket tudjon küldeni, és az első kiküldésben is segítünk!

Kiknek ajánljuk?

Olyan orvosoknak, rendelőknek, ahol már áll rendelkezésre megfelelő méretű páciens adatbázis (legalább 2-300 db e-mail cím), és hatékony eszközt keresnek a rendszeres kapcsolattartásra.

Ár

Ára: 50.000 Ft *

* Feltüntetett áraink nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.