+36 30 274 4365

Blog

Érdekes és hasznos cikkek

Google, a barátunk

Amikor 2016-ban megismételtük a 2 évvel korábbi Nagy Magánpraxis Kutatást, egyértelműen látszott, hogy a válaszadó, magánpraxissal rendelkező orvosok egyértelműen érzik a Google fontosságát, a keresőoptimalizálás mindkét alkalommal a TOP3 marketingeszköz között...

bővebben
A praxis weboldala, a soha véget nem érő folyamat?

A praxis weboldala, a soha véget nem érő folyamat?

Tapasztalatom alapján a magánrendelések kevesebb, mint harmadának van weboldala, és további komoly hányadot képvisel azon praxisok sora, akiknek éppen folyamatban van a soha el nem készülő weboldala. Egy weboldal sosincs kész, mégis egyszer – záros határidőn belül –...

bővebben

Az orvosi márka

Az ismert márkák a vásárló, a páciens fejében megbízhatóak, a márkáért hajlandóak többet fizetni. Miért lenne ez másként az egészségügyben? Ami sikeres, azt sokan használják, amit sokan választanak, annak jónak kell lennie. Ez egy nagyon egyszerű logikai okfejtés,...

bővebben

Hogyan lássa praxisát a páciense szemével?

Ahhoz, hogy tervezni, rendelését tökéletesíteni tudja, sokszor szükség van arra, hogy saját magát, klinikáját külső szemmel is látni tudja. Erre több eszköz is rendelkezésre áll, akár külső, szakértői segítség nélkül is lehetősége van rá, bár ilyenkor a legnehezebb az...

bővebben

Hogyan szerezzen új pácienseket?

Számtalan lehetőség adódik, de az egészségügy – azt tapasztalom - elsősorban az online tér felé orientálódik. Legtöbb partnerünk online keresésekből, azt támogató hirdetésekből szerzi meg a pácienseivel az első kontaktust. Mikor és miért érdemes egy sajtóhirdetést...

bővebben
Private Health Forum

Private Health Forum

Idén november 13-án kerül sor a Private Health Forumra, amit már rendkívül várok kollégáimmal. Magánegészségügyi szektorkörkép állami, biztosítói és nagyvállalati oldalról.  Ebben az ágazatban tevékenyekdve napról napra halljuk a híreket, épp ezért jó lesz egy...

bővebben
Kritikus pontok a praxis adatkezelésében II. rész

Kritikus pontok a praxis adatkezelésében II. rész

Az adatvédelmi hatásvizsgálat során a praxisok többségében olyan, korábban láthatatlan kockázati forrásra derül fény, ami a GDPR-felkészüléstől függetlenül is problémát okozna a privát egészségügyi intézménynek.  A kritikus pontok sorát korábban már elkezdtük, most...

bővebben
Öngondoskodás konferencia

Öngondoskodás konferencia

Nyugdíjak, megtakarítások - lehetőségek és kihívások, a pénztári és biztosítási piac aktualitásai. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezésre kerülő Portfolio Öngondoskodás konferenciáján olyan témák lesznek terítéken, mint a demográfia és munkaerőhiány hatása a...

bővebben

Miért fizet a privát páciens?

Minden fórumon elmondom, hiszen nap mint nap látom, a hazai privát egészségügyben komoly verseny indult el a növekvő számú szereplők között, a szintén növekvő páciensérdeklődés miatt. Az éleződő versenyhelyzetben nem csak az orvosi szolgáltatás kerül mérlegre, hanem a...

bővebben