A PRAXIS LELKE
Asszisztensek, recepciósok,
ügyfélszolgálati munkatársak kommunikációs tréningje
2021. február 10-én, szerdán 9-től 15.30-ig
A tréning kiscsoportos, maximum 10 fő részére!


Egy jó asszisztens a praxis lelke.
Hiába az évtizedes rutin, még mindig akadnak megoldhatatlan, vagy egyszerűen csak stresszes helyzetek.
A páciensek száma növekszik a magánegészségügyben, ahogyan az elvárásaik is egyre magasabbak, miközben a koronavírusjárvány új kihívásokat hozott a rendelő életébe. Hogyan lehet ezt sikerrel megoldani, nehézségek, stressz mellett, mégis mosolyogva, könnyedén?
Erről szól a Praxis lelke kommunikációs tréning.
Kész megoldásokkal, és évtizedes egészségügyi kommunikációs tapasztalattal érkezünk! Programunkat a COVID-19 kapcsán felmerülő kérdésekkel és válaszokkal bővítettük.
Ti pedig élményekkel és új, hasznos tudással tértek haza!
Miben tudunk segíteni?
Hogyan kell a kommunikációt tudatosan alakítani, legyen az páciens, vagy kolléga?
Hogyan lehet probléma esetén a legjobb megoldást minél hamarabb megtalálni?
Hogyan lehet határozottan, mégis tisztelettel irányítani pácienst?
Hogyan lehet úrrá lenni a nehézségeken, könnyedén, stresszmentesen?
Hogyan lehet bátran nemet mondani, ha kell?
Hogyan lehet a nagyon határozott, tudatos pácienst kezelni, ha kell, leszerelni?
A Praxis lelke kommunikációs tréning Téged vár, tarts velünk!

A tréninget úgy alakítjuk, hogy minél személyesebb legyen, mindenki választ kapjon kérdéseire, nehézségeire, konkrét helyzeteket, problémákat is megoldunk együtt. Számos jegyzettel, kész mondattal, gyakorlati tudással térhetsz vissza a következő munkanapon!
Ha egyedi, praxisra szabott tréninget szeretne, keressen minket!
[email protected]
“Az volt a legjobb, hogy éreztem, a trénerek tényleg segíteni próbálnak, minden létező kérdésünkre válaszoltak.”
Dr. Tóka Magánklinika
“Nem szívesen jöttem, a főnököm küldött, de nagyon jól éreztem magam, és sokat tanultam”
januári tréningünk résztvevője
“Nagy várakozásokkal jöttem, jól éreztem magam, hasznos volt, de a leginkább az volt meglepetés, hogy a többi rendelőben a többi kolléganő ugyanolyan gondokkal, nehéz betegekkel találkozik, ez valahol megnyugtató.”
januári tréningünk résztvevője
“Nagyon jó hangulatú és hasznos volt a tréning. Hasznos ötletek hangzottak el a szervezéssel és a szabályokkal kapcsolatban.”
Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika
“Mindegyik feladat nagyon hasznos volt, rengeteget jegyzeteltem.”
Dr. Tóka Magánklinika
A Praxis lelke tréning programja:
8:30 – 9:00 | Érkezés |
9:00 – 10:30 |
Mit vár el a mai páciens, és milyen az ideális asszisztens/recepciós a privát praxisban? |
10:30 – 10:40 | Rövid szünet |
10:40 – 12:00 | A mindennapok konfliktusai és megoldásai egy magánpraxisban, kommunikáció orvosokkal és páciensekkel. Egyéni konfliktusok átbeszélése, megoldása elméleti alapok segítségével. Rengeteg gyakorlat, illetve közös problémák megismerése – megoldása. |
12:00 – 12:30 | Ebédszünet – szendvicsebéd |
12:30 – 15:00 | Pácienskonfliktusok kezelése. Játék és tanulás! Helyzetgyakorlatok, szituációk, egyéni és közös gyakorlás. |
15:00 – 15:10 | Lezárás, összefoglalás. |
Miről lesz szó?
Hogyan tudod a praxis sikerét segíteni?
Mit tehetsz azért, hogy a páciens elégedett legyen?
Hogyan látja a praxist a páciens?
Hogyan értheted meg jobban a kollégákat?
Hogyan értheted meg jobban a pácienst?
Hogyan leszel a praxis igazi lelke?
Tarts velünk a Praxis lelke kommunikációs tréningen!
Ha ketten jöttök egy rendelőből, kedvezményes részvételi díjat biztosítunk.
Hozd el kollégádat, kolléganődet!

MBA diplomás közgazdász
A FoglaljOrvost.hu alapítója
Egészségügyi marketingspecialista

Tréner, oktató
Egészségügyi szakdolgozó
Ápolási igazgatóhelyettes
Helyszín: H13 Irodaház – 1085 Budapest, Horánszky u. 13.
A PRAXIS LELKE KOMMUNIKÁCIÓS tréning – 2021. február 10.,
szerda 9-től 15.30-ig
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
Tarts velünk a Praxis lelke kommunikációs tréningen!
Részvételi díj : 25.000 Ft + ÁFA, azaz bruttó 31.750 Ft
2 fő esetén a részvételi díj együtt kedvezményesen, nettó 45.000 Ft
(bruttó 57.150 Ft)
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
- A részvételi díj befizetése.
- A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
- Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a [email protected] címre.
- Lemondás: Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a [email protected] e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
- A tréning napján a részvétel elmulasztása esetén a befizetett részvételi díjat a szolgáltató nem téríti vissza.