Tekintse meg rendezvénynaptárunkat!
Miben tudunk segíteni?
A magánegészségügy fizető páciensei magas elvárásokkal érkeznek a rendelőbe. Célunk, hogy új lendületet, motivációt adjunk a rendelőben dolgozó kollégáknak, és egyben a magas színvonalú orvosi ellátás mellett a fogadtatás, várakozás, időpontfoglalás, leletkiadás, egyéb ügyintézések ideje alatt is úgy érezzék páciensei, hogy maximális kiszolgálásban részesültek!
Kommunikációs és ügyfélkezelési tréning asszisztenseknek, szakdolgozóknak
Praxisra egyedileg szabott képzés, melyet a tulajdonosokkal, vezetőkkel történt egyeztetés alapján, titokzatos vásárlást is felhasználva alakítunk ki.
Praxis lelke asszisztenstréning
Asszisztenseknek, recepciósoknak kidolgozott képzési napunk. A privát praxis mindennapjait a legtöbben nagy szellemi és fizikai terhelésben élik, megfelelni a páciensek, vezetők és orvoskollégák elvárásainak nagy stresszt jelent. Tréningünkön erre adunk gyakorlati segítséget, megmutatjuk, hogyan lehet okosan-ügyesen ezeken a nehéz helyzeteken túllendülni.
A tréninget úgy alakítjuk, hogy minél személyesebb legyen, mindenki választ kapjon kérdéseire, nehézségeire, konkrét helyzeteket, problémákat is megoldunk együtt. Számos jegyzettel, kész mondattal, gyakorlati tudással térhetsz vissza a következő munkanapon!