Szerző: praxisakademia | febr 12, 2017 | Cikkek
Az okostelefonok és az internet által uralt világ érezhetően megváltoztatta az egészségügyet és az orvos-beteg kapcsolatokat is. Mióta minden páciens zsebében ott lapul a keresőóriás, egészségügyi panaszok felmerülése esetén a forgatókönyv egészen máshogy zajlik le...
Szerző: praxisakademia | febr 11, 2015 | Cikkek, Magánpraxis fellendítése
Már írtam arról néhányszor, hogy a szájról szájra terjedő orvos ajánlás hamarosan teljesen kihal. El kell árulnom egy titkot. „Hazudtam.” Ez így ugyanis nem teljesen igaz. Az páciensek közötti interakció, az ajánlás rendszere ugyanis ugyanúgy él és virágzik, mint...
Szerző: praxisakademia | febr 4, 2015 | Cikkek, Magánpraxis fellendítése
A kezelés sikeressége mellett az is fontos, milyen benyomásokkal távoznak rendelőjéből a páciensek. Lássuk, mivel teheti teljessé élményüket! Írtam már arról, hogy a pácienseknek nem csak a kezelés eredményei számítanak, ha magánorvosról van szó, és arról is, mi tesz...
Szerző: praxisakademia | szept 17, 2014 | Cikkek
Orvosként azt hihetné, tudja, mit akar a páciense. Azt gondolhatja, nincs fontosabb a szakmai tudásnál és a megfelelő kezelésnél, hiszen ezekről tanult éveken át, és ezekről hallgat továbbképzéseket ma is. Azonban a páciensek kicsit másképp gondolkoznak erről a...
Szerző: praxisakademia | nov 24, 2013 | Cikkek
A mítosz egy szájról szájra terjedő történet, melyet generációról generációra adnak át egymásnak az emberek. Mindnyájan szeretjük az ilyen történeteket és szeretünk hinni is bennük. Íme egy mítosz, melyben a legtöbb orvos mélyen hisz, ráadásul az egyetemi évek alatt...