Plasztikai magánpraxis rendezvény

Ön fogászati magánklinikán dolgozik, esetleg a saját rendelőjét üzemeltető fogorvos?

Akkor bizonyára szembesül azzal a problémával, hogy hogyan töltse fel rendelését fizetőképes páciensekkel anélkül, hogy gagyi árakciókban vagy kupongyűjtő oldalakon kellene szerepelnie.

Szeretne több beteget? Szeretné, ha egyszer vizsgált betegeiből hűséges, élete végéig visszatérő pacientúra épülne ki? Esetleg specializálódott valamilyen konkrét fogászati kezelésre, és szívesen fókuszálna arra, de még mindig nem azzal keresik meg a rendelőjében?

Jöjjön el tréningünkre, melyet kifejezetten az Ön szakmájára specializálódott, rutinos fogászati marketing specialista és marketing szakértőink tartanak!

Időpont: 2016. november 25.
Helyszín: H13 Irodaház, 1085 Budapest, Horánszky utca 13.

Miről lesz szó a tréningen?

N

Lépésről lépésre útmutató egy új praxis marketingjének kiépítéséhez.

N

Mik az orvosszakmához is méltó, hatékony hirdetési formák?

N

Mennyit „ér” egy beteg az életútja során, avagy hogyan érje el, hogy a következő kezelést is Önnél vegye igénybe?

N

A bizalomépítés fontossága fogászati beavatkozások során, avagy a halogató páciens meggyőzésének esete.

N

A pozícionálás fontossága: miben különbözik Ön a konkurens rendelőktől?

N

Hozza ki a legtöbbet az internet adta lehetőségekből: optimalizálja online jelentétét!

N

A weboldala, mint szakmai kiválóságának tükre.

N

A közösségi oldalak, mint egy komoly üzleti vállalkozás eszközei: mire jó a Facebook hirdetés?

N

Hogyan tartsa kordában Google Adwords hirdetésinek árát?

Előadóink:

Struab Fanni

Straub Fanni

MBA közgazdász, egészségügyi marketing specialista, a tréning főszervezője

A FoglaljOrvost.hu magánegészségügyi időpontfoglaló portál és a Praxisakadémia alapítója. 15 éve marketing területen dolgozik, 2011 óta kifejezetten magánrendelőknek, magánkórházaknak segít páciensszerzésben, hatékony marketingkommunikáció kialakításában, és anyagilag sikeres egészségügyi vállalkozások felépítésében. Tudja, hogy az orvosoknak mekkora kihívást okoz a gyógyító munka, kórházi és magánrendelések, adminisztrációs feladatok mellett időt szakítani a marketingtevékenységre is – ebben nyújt segítséget. Csapatával együtt már több, mint 1000 orvos praxisának fejlesztésében közreműködött.

Dalnoki Dóra

Dalnoki Dóra

A Czinkóczky Implant Központ ügyvezetője, marketing igazgatója

20 éven át értékesítés és marketing területen szerzett szakmai tapasztalatot, 15 éve pedig a Czinkóczky Implant Központ ügyvezetési és marketing feladatait látja el, ahol első kézből tapasztalja, hogy mi egy sikeres fogászati praxis marketing rutinja. Ő már pontosan megtapasztalta, hogy milyen a jól működő fogorvosi weboldal, hogyan érdemes használni a közösségi oldalakat, és hogy a magas színvonalú orvosi ellátás sajnos nem elég egy vállalkozás hosszútávú sikeréhez – a marketingfeladatokat sem szabad elhanyagolni.

Gál Kristóf

Gál Kristóf

Közgazdász, minősített Google AdWords szakértő, a Klikkmarketing cégvezetője

2005-ben alapította cégét, így már több mint 10 éve cégek online marketing támogatásával foglalkozik. Ő az egyik első magyar, aki hivatalos Google AdWords szakértői minősítést szerzett, és egyben az első magyar nyelvű Adwords könyv szerzője is. Naprakész tudást tud átadni a keresőóriásban alkalmazható hirdetési formákról, a megfelelően kiválasztott kulcsszavakról, hirdetési szövegekről, és arról, hogy mit és hogyan érdemes kommunikálnia pácienseinek a közösségi oldalakon.

Ez egy szakmaspecifikus dedikált tréning.

Az a célunk, hogy működő, azonnal használható tippeket, aktuális, élő piaci példákat, azonnal gyakorlatba ültethető marketing sablonokat adjunk át, hogy akár már másnap nekiláthasson praxisa fejlesztésének. A tréningen saját munkafüzetet is fog kapni, amibe feljegyezheti a hallottakat, illetve lépésről lépésre útmutatót és kézzelfogható tervet fog kapni az elvállt feladatok kivitelezéséhez.

Nagyrészt még mindig személyes ajánlásból szerzi betegeit? Szájhagyomány útján hirdetik a praxisát? Akkor ez azt is jelenti, hogy ki van szolgáltatva páciensei felé. Vegye kezébe aktívan rendelője sikerét! Tudja, hogy sokan akár gyengébb szakmai tudással a marketingnek köszönhetik rendelőjük üzleti sikerét? Nem érti, hogy a páciensek miért dőlnek be és nem ismerik fel a valódi szakmai tudást és tapasztalatot?

Tapasztalataink egyértelműen kimutatják, hogy a kettőre (a magas színvonalú fogászati ellátásra, és hatékony marketingeszközök használatára) együttesen szükség van egy sikeres magánpraxis üzemeltetéséhez. Az elsővel már biztosan rendelkezik – jöjjön el hozzánk, hogy a másikban segítséget nyújthassunk!

Eddig nem fókuszált a páciensszerzésre, de érzi, hogy így nem mehet tovább? Vagy pont ellenkezőleg Ön és Csapata sokat szán marketingre, mégis elmaradnak az eredmények, ezért úgy érzi hiábavalóan terhelik Önt a hirdetések költségei?

Jöjjön el hozzánk november 25-én, legyen a vendégünk a legkiválóbb kávéra és süteményre, és engedje meg hogy válaszoljunk kérdéseire!

A „Fogászati Magánpraxis Marketing Tréning” nap programja:

8:30 – 9:00 Érkezés
9:00 – 10:30

Straub Fanni: Többcsatornás páciens elérés, stabil és kiszámítható növekedés.

A páciensszerzés folyamata több online csatornán keresztül.

10:30 – 10:45 Kávészünet
10:45 – 12:15

Dalnoki Dóra: Marketing stratégia és kivitelezés lépésről lépésre egy fogászati magánrendelőben.

Mi tennénk, ha ma nyitnánk fogászati rendelőt? Avagy az elmúlt évtized marketing tanulságai és bevált módszerek a mai kor marketing kihívásaihoz.

12:15 – 13:00 Ebédszünet-szendvics ebéd
13:00 – 14:30

Gál Kristóf: Mérhető online marketing magánpraxisok számára: Google Adwords és Facebook hirdetések trendje

A kiemelt fogászati kulcsszavakra gyilkos verseny jellemző ma már a magyar internetes piacon is. Hirdetés és folyamatos új páciens elérés nélkül nem lehet növekedni, ám a rendelő anyagi sikerét vagy éppen bukását jelentheti, hogy ez milyen módon és áron történik.

14:30 – 15:00 Kérdések, tréning zárás

Miért érdemes eljönnie?

E

Mert nem általános elméleti anyagot, hanem szakmaspecifikus gyakorlati útmutatót kap.

E

Mert előadóink több mint egy évtizedet szenteltek annak, hogy kitapasztalják a leghatékonyabb ügyfélszerzési eszközöket és azokat ők is aktívan alkalmazzák az egészségügy és fogászat területén.

E

Mert olyan kollégákkal tölthet el egy napot, akik azonos szakmában dolgoznak, és Önhöz hasonló cipőben járnak, így értékes tapasztalatot cserélhetnek.

E

Mert a tréningen átadott anyagokkal és kedvezményre jogosító bónuszokkal a részvételi díj értékét is visszakapja!

E

Mert ha kimarad, bizony versenytársai értékes előnyre tesznek szert!

Kinek nem ajánljuk?

M

Annak, aki nem hisz abban, hogy folyamatosan tanulni és haladni kell a legújabb trendekkel.

M

Annak, aki csak a régi, jól bevált saját praktikáiban hisz.

M

Azoknak semmiképpen nem ajánljuk, akik nem hisznek a marketing erejében.

Regisztráljon, most még kedvezményes áron!

Ön kiemelten ért a szakmájához, de emellett ne szégyellje, ha marketingügyekben segítségre szorul. Jöjjön el a tréningünkre, és engedje meg hogy bizonyítsuk: mi is értünk a szakmánkhoz!

Regisztráljon október 22-ig még kedvezményes áron, 19.900 Ft+Áfa részvételi díjért, hogy biztosítani tudjuk a helyét a tréningen!

Tartson velünk Ön vagy irassa be marketinggel foglalkozó kollégáját!

Október 22-től a részvételi díj 25.900 Ft+Áfa (bruttó 20.193 Ft/fő)

Helyszín: Symbol Art Galéria, 1036 Budapest Bécsi út 56.
Időpont: 2016. november 25. reggel 9-től 15 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a [email protected] címre.
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a [email protected] e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
  • A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.
100% garancia

Amennyiben nem vagy elégedett a tréninggel, úgy a részvételi díjat a rendezvény napján, déli 12-ig 100%-ban visszatérítjük!

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit, kiállítói érdeklődést a [email protected] címre várjuk.