A következő tréning időpontja 2017. május 18., amelyre még 6 db szabad helyünk van!

Egy jó asszisztens a magánpraxis szíve és lelke. Sokszor egyszerre segít a gyógyító munkában, főzi a világ legjobb kávéját a megfáradt főnökének, közben csilingelő hangon, fáradhatatlanul segít a telefonos érdeklődőnek, miközben éppen egészségpénztári számlát állít ki a távozó páciensnek. Ismerős a szituáció? Vajon hogyan csinálják??

A mai fizetős páciens új kihívások elé állítja a magánegészségügyben dolgozó kolléganőket. A tűzoltás, mindennapi pörgés mellett alapvető elvárás, hogy mosolygósan, csinosan, segítőkészen szolgálják ki a rendelő igényes pácienskörét nap, mint nap.

Tréningünk egyben új motivációt ad a hétköznapokban megfáradt kollégáknak, kész megoldásokat nyújt a  problémás páciensek kezeléséhez, trükköket, tippeket mutat, hogy hogyan tud egy asszisztens még a sikeres üzleti bevétel növeléséhez is hozzájárulni és a lehető legjobban a praxisát képviselni a páciensek felé.

“Nagyon jó hangulatú és hasznos volt a tréning. Hasznos ötletek hangzottak el a szervezéssel és a szabályokkal kapcsolatban.” – Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika

“Mindhárom előadást nagyon hasznosnak találtam, tanultam új dolgot is!” – Balance Mozgásterápia

“Az előadásokat hasznosnak éreztem, és végre megtanultam hogy hogyan tudom fogadni, kezelni az erőszakos betegeket a rendelőben.” – Periderm 2003 Kft.

Ismét számítunk Rátok!

A tavalyi alkalmak sikerére építkezve idén is megszervezzük “Asszisztensek Gyöngye” fedőnévre hallgató tréningünket, melyre várunk Téged és kollégáidat szeretettel!

Ha magánrendelő recepcióján, telefonos ügyfélszolgálatán, betegápolási területén, vagy magánorvos asszisztenseként dolgozol, és úgy érzed pici segítségre van szükséged a kellemes és produktív munkahelyi hangulat megteremtéséhez és a hatékonyabb kommunikációhoz a páciensekkel, akkor ez a Te napod!

Mit kaptok, ha velünk tartotok?

Tippeket a hatékony rendelői kommunikációhoz

Problémamegoldó szemléletet, konkrét megoldási módszereket

Esettanulmányokat páciens- és orvos szituációkhoz

Üzleti trükköket, tippeket az anyagilag is sikeres praxishoz

Interaktív előadásokat

Garantált nevetést :)

Gyertek el az Asszisztensek Gyöngye Tréningre, hogy vidám hangulatban hasznos tudást szerezhessetek!

Májusban lesz az első félév utolsó tréningje, melyre várunk Téged, és kollégádat szeretettel. Ha ketten jöttök egy rendelőből, akkor kedvezményes részvételi díjat tudunk felajánlani!

Regisztrálok

„Asszisztensek gyöngye” nap programja:

8:30 – 9:00 Érkezés
9:00 – 10:30 Straub Fanni: Mit vár el a mai páciens és mik a munkaköri elvárások egy magánrendelőben?
10:30 – 10:40 Kávészünet
10:40 – 12:00 Uitz Katta: A mindennapok konfliktusai és megoldásai egy magánpraxisban, kommunikáció orvosokkal és páciensekkel. Elméleti alapok és sok gyakorlat játékokkal.
12:00 – 12:30 Ebédszünet-szendvics ebéd
12:30 – 14:00 Uitz Katta: “Szulejmán szultán” a metakommunikáció nagymestere! Pácienskonfliktusok kezelése szavak nélkül. Játék és tanulás! Helyzetgyakorlatok, szituációk, interaktív gyakorlás.
14:00 – 14:10 Kávészünet
14:10 – 15:00 Uitz Katta és Straub Fanni: Helyzetgyakorlatok és összefoglalás.

Előadóink:

Struab Fanni

Straub Fanni

MBA diplomás közgazdász
A FoglaljOrvost.hu alapítója
Egészségügyi marketing specialista

Uitz Katta

Uitz Katta

Praxis tanácsadó
Life coach és mediátor
Kommunikációs tréner

Helyszín: H13 Irodaház, 1085 Budapest, Horánszky u. 13.
Legközelebbi tréning: 2017. május 18. 9-től 15 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

A nap egyik fontos célja, hogy az üzleti célokat szem előtt tartva segítsünk neked a következőkben:

I

Hogyan varázsolj érdeklődőből hűségesen visszatérő pácienst

I

Hogyan kezeld a problémás, panaszos betegeket, hogy az interneten véletlenül se keringjen elégedetlen vélemény rólatok

I

Hogyan segíts abban, hogy csökkenjen a nem megjelent páciensek aránya a rendelésen

I

Hogyan tégy azért, hogy biztosan vissza akarjon térni a páciens a visszarendelt időpontban

I

Hogyan nyűgözd le hozzáállásoddal és teljesítménnyel kollégáidat, főnökeidet és az orvosokat - és légy a rendelő legértékesebb munkatársa!

"

Azaz, hogy hogyan tudsz munkáddal a rendelő anyagi sikeréhez is hozzájárulni, mely ma már rendkívül fontos szempont és elvárás is ebben a pozícióban.

Regisztrálj, amíg még annak szabad helyek!

Részvételi díj 20.900 Ft+ÁFA. Két fő esetén a részvételi díjatok együtt mindössze 33.000 Ft+ÁFA!

Regisztrálok

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon [email protected]
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a [email protected] e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.

„Az asszisztencia és a betegápolás olyan hivatás, ami mindig is létezni fog, amíg az emberiség létezik. Mindig szükség lesz gondoskodásra, megértésre és a segítő kezekre.”

Miért gyere el?

E

Ezen a tréningen olyan összefüggéseket és gyakorlati segítséget kaphatsz, amit akár a magánéletedben is kamatoztatni tudsz.

E

Könnyedebben fogod a konfliktusaidat kezelni, a problémás munkatársakkal való kapcsolatod kiegyensúlyozottabbá válik, jobban megérted, hogy bizony Te vagy a rendelő lelke és e szerint tudsz dolgozni.

E

Nagyobb elismerést kapsz főnökeidtől

E

A páciensek motivációit is jobban megérted

E

Munkád és Te magad is harmonikusabbá válsz

E

Újult erővel, lelkesedéssel és feltöltődve végezheted a munkád!

Gyertek el az Asszisztensek Gyöngye Tréningre, hogy vidám hangulatban hasznos tudást szerezhessetek!

(Ha ketten jöttök egy rendelőből, akkor kedvezményes részvételi díjat tudunk felajánlani. Hozd el kedvenc kollégádat!)

Regisztrálok

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit, kiállítói érdeklődést a [email protected] címre várjuk.