+36 30 877 3795

Miben tudunk segíteni?

Tudta, hogy egy jó asszisztens, recepciós a magánrendelő szíve-lelke, és az anyagi siker akár 50%-ban rajta is múlhat?
Ön szokott kapni visszajelzést pácienseitől arra vonatkozóan, hogy milyennek találták a személyzet bánásmódját a rendelőben (az orvoson kívül)?

Tudjuk, hogy az asszisztenseknek rengeteg szerepben kell egyszerre helytállniuk, és számtalan elvárásnak megfelelniük a betegek és az orvosok felé is, így óriási teher van rajtuk. Mi ebben szeretnénk tréningünkkel segítséget nyújtani, tippeket adni az asszisztenseknek feladataik optimális beosztásához, segíteni a jól szervezett munkafolyamatok felállításában, növelni a páciensek elégedettségét, ezáltal növelni a hűségesen visszatérő páciensek arányát, és végső soron hozzájárulni a rendelő anyagi sikeréhez!

 

A magánegészségügy fizető páciensei bizony magas elvárásokkal érkeznek a rendelőbe. Célunk, hogy új lendületet, motivációt adjunk a rendelőben dolgozó kollégáknak, és egyben a magas színvonalú orvosi ellátás mellett a fogadtatás, várakozás, időpontfoglalás, leletkiadás, egyéb ügyintézések ideje alatt is úgy érezzék páciensei, hogy maximális kiszolgálásban részesültek!

 

Egynapos, egyéni igényekhez szabott kommunikációs tréningünkön a következőkben tudunk segíteni:

  • Kommunikáció a páciensek és az orvosok felé
  • A “problémás” beteg kezelése
  • Konfliktuskezelés
  • Esettanulmányok, mi az ami működik, mi az, ami nem?
  • Hogyan tud hozzájárulni az asszisztens az anyagilag is sikeres praxishoz?
  • Munkaszervezési trükkök, tippek – avagy hogyan állj helyt akkor, ha egyszerre több feladat hárul rád!
  • Egyéb, egyéni felmerülő problémák és kérdések a rendelő életének mindennapjaiból!

Igény esetén összeállítjuk és átadjuk a rendelő Etikai Kódexét, ami a vezetőség igényét és kommunikációs- illetve marketing szakértőnk javaslatait ötvözve tartalmazza a rendelő alkalmazottaitól elvárt standardokat a rendelői viselkedés, kommunikáció, munkafolyamatok területén.

 

jo rossz

Ön melyiket olvasná szívesebben a saját weboldalán? :)

Kiknek ajánljuk?

Magánrendelő recepcióján, telefonos ügyfélszolgálatán, betegápolási területén vagy magánorvos asszisztenseként dolgozó kollégáknak/kolléganőknek, illetve csoportos tréning keretein belül az egész klinika adminisztratív és ügyfélkezelési személyzetének.

Ár

Ára: 15.000 Ft/fő-től*

* Feltüntetett áraink nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A díj a rendelő méretétől, asszisztensek számától, lokációtól, tevékenységi körtől függően ettől eltérő lehet. 

asszisztens-trening-recepciosoknak

A legutóbbi, jól sikerült tréning kis csapata. :)

Akik már minket választottak:

Maternity Szülészeti és Nőgyógyászati Magánklinika

“Nagyon jó hangulatú és hasznos volt a tréning. Hasznos ötletek hangzottak el a szervezéssel és a szabályokkal kapcsolatban.”

CSL Plasma – Plazmaadó központ

“Nagyon tetszett, nagyon jó volt. Kár, hogy csak egy naposra sikeredett, mert többet is elbeszélgettem volna veletek.”