+36 30 877 3795

Praxisakadémia workshop nyár

Nyári tudás felfrissítés, hogy 2016-ban ne csak a kreditpontokat, hanem a gyakorlati praxismarketing tudást is gyűjtse!

abstract-summer-background_MkHTvn_u_L

 

Talán az Ön tavalyi év végi fogadalmai között is szerepelt, hogy véget vet a mindennapi tűzoltásnak és tudatosan belevág olyan marketing tevékenységekbe, melyek tervezetten, hosszútávon építik szakmai hírnevét és pacientúráját.

 

Hogyan haladt az eltervezett feladatokkal? Még nincs veszve semmi, a megérdemelt nyári pihenés előtt még belevághat és ősszel tudással felvértezve vághat neki az őszi szezonnak.

Még a nyári szezon előtt egy-egy témára felfűzve, tematikus „gyorstalpalókat” tartunk kifejezetten elfoglalt, ám fejlődni vágyó praxis tulajdonosok és praxis marketingesek számára.

Fontos, hogy az orvoslásban már rutinos, ám praxismarketing területen tudásra szomjazó kis csapatokat verbuváljunk össze és egy-egy délután alatt egy vendégszakértővel karöltve közösen beleássuk magunkat egy fontos témába.

abstract-summer-background_Mkfsu2_u_L

 

 

Csemegézzen témáink közül, melyekhez a legjobb orvosmarketing szakértők csatlakoztak vendégelőadóként hozzánk, hogy limitált létszámú, kis csapatokban gyakorlati workshop keretein belül vezessük végig lépésről-lépésre.

Figyeltünk arra, hogy mindenki számára elérhető áron kínáljuk a tudást és akár több témát vagy esetleg egy plusz témát is végighallgathat velünk vagy marketingért felelős kollégájával kedvezményesen.

 

Workshopjaink mindegyikére igaz:

 – kinyomtatott munkafüzetet és csekklistát kap kézhez az azonnali megvalósításhoz

 – minden témánál elmeséljük a terület leggyakoribb és mindenképpen elkerülendő buktatóit.

 – valós példákat mutatunk, konkrét számokkal a magánegészségügy területéről, hogy könnyen tervezetővé váljon minden egyes marketing eszköz

 

A magánpraxisok számára a 3 legfontosabb és legkönnyebben elsajátítható páciensbevonzó témát válogattuk össze, melyekkel azonnali eredményeket érhet el, viszonylag kis energiabefektetéssel. Ha ezekbe belevág, máris felpörgeti praxisát

 

Ki tartja? Miért higgyek neki? 

Straub Fanni

  A workshopok bevezető előadását Straub Fanni, a FoglaljOrvost.hu és a Praxisakadémia.hu alapítója,      praxis marketing tanácsadó tartja.

   Meghívott vendégelőadóként a pódiumon az egészségügyi szakma gyakorlati „gurui” vannak segítségére,     hogy még több azonnal bevethető gyakorlati példát és bizonyított marketing praktikát adjanak át                 kiselőadásukban.

 

A bevezető előadásokat csoportmunka követi, így kész munkatervvel és magabiztosan vághat bele már másnap a megvalósításba.

 

– Belevágna idén végre emailes hírlevél és eDM küldésbe?

 – Hallott már sikeres rendelői “nyílt napokról”, de nem tudja kinek való és mik a legnagyobb buktatók, melyeket feltétlenül el kellene kerülni?

 – Rendberakná honlapját vagy újat indítana és végre felpezsdítené online jelenlétét, hiszen Ön is tisztában van vele, hogy a tudatos, igényes páciensek a neten keresik az orvosukat manapság?

 

 

 


 

1.       Kasszasiker nyílt nap szervezése- nem csak esztétikai rendelőkben

A praxismarketing egyik legelegánsabb módja a nyílt nap szervezése amely során az orvos igazán könnyen, de tartósan kialakítja bizalmi kapcsolatát a leendő pácienseivel. Különösen igaz ez az orvos-esztétika területére, ahol a páciesnek már elvárják az első ingyenes konzultációt, de kíváncsiak a klinika felszereltségére, alkalmazott új technikákra és az orvos személyére is.
 Amennyiben szeretné lenyűgözni, megnyerni hosszú távra is fizetőképes célcsoportját színvonalas, egyedi praxisával akkor ismerje meg a nyílt nap szervezés “titkos receptjét”!
Megkaphatja a pontos hozzávalókat, a teendők sorrendjét, a lehetséges buktatókat is ahhoz, hogy a legemlékezetesebb és leghatékonyabb nyílt napot szervezhesse külső szakértők nélkül is.
Mindezeket megtudhatja a harci helyzetekben edzett, több, mint 20 év medical-marketing tapasztalattal rendelkező szakértőnktől.

Vendég szakértőnk: Dr. Szabó Judit Anna a szepsegbroker.hu tulajdonosa, medical-marketing tanácsadó

Időpont és helyszín: 2016. Május 26. 15.00-18.00 / H-13 Vállalkozásfejlesztési Központ 1085 Budapest, Horánszky u. 13.

Dr. Szabó Judit Anna

 

 


2.       Páciens- és rendelőbarát email kommunikáció: eDM, hírlevélküldés nyereséggel

Minden praxis legféltettebb kincse a páciens adatbázis. Ha ott lapul fiókjában vagy számítógépén pácienseinek email címe, egy kiaknázatlan kincsesbányának a kulcsát tartja a kezében. Amennyiben belekezd valamibe még az idén, az mindenképpen ez legyen. Minden tudatos praxistulajdonos számára kötelező!
Viszont, itt nagyon fontos, hogy betartsuk a legújabb adatvédelmi irányelveket (akár 20 Millióra is rúghat a büntetés a legújabb szabályozás szerint!!) és megtanuljuk az email küldés legtöbb írott és iratlan szabályát, hogy ne nyűg, hanem élvezet legyen az Öntől érkező levelek olvasása és páciensei szinte már várják, hogy mikor kapják a következőt!
Vendég Szakértőnk: Uitz Katta, Praxis tanácsadó, MailMaster hírlevél  specialista, többszáz hírlevél és százezres adatbázisok kezelője 

Időpont és helyszín: 2016. június 1. 15.00-18.00 / H-13 Vállalkozásfejlesztési Központ 1085 Budapest, Horánszky u. 13.

Uitz Katta

 


 

3. Anyagilag is sikeres praxis építés az internet és a Google eszközök erejével

Ha egy ideje már szégyenkezik páciensei előtt weboldala miatt, vagy ha már jó ideje csak halogatja a weboldal készítést. Ha érzi, hogy új betegekkel kellene felfrissítenie pacientúráját, itt a helye! Az előadók együtt és külön-külön is havi többezres betegforgalmat generálnak partnereiknek és cégüknek, szinte kizárólag online módszerekkel, feladatlistájuk nélkül ne kezdjen bele online páciens akvizícióba, mert biztosan többet fizet a kelleténél!
Az online praxis építés ma már egy külön szakma, mely ráadásul dinamikusan fejlődik és változik. Google AdWords, SEO, közösségi média stb. mind mind lehetőségek egy praxis számára, ám koncepció nélkül alkalmazva csak időrabló, pénznyelő gépezetek.
Ha szívesen tartozna Ön is az innovatív, sikeres magánrendelők közé, akik megtérülésbiztos koncepció mentén vezetik rendelőjük marketingjét és sikerrel alkalmazzák a modern online technikákat, csatlakozzon hozzánk egy délután erejéig.
 

Vendég szakértőnk: Fazekas Andrea A Hirdessneten.hu társtulajdonosa és Google Adwords szakértő

Időpont és helyszín: 2016. június 8. 15.00-18.00 / H-13 Vállalkozásfejlesztési Központ 1085 Budapest, Horánszky u. 13.

 

Fazekas Andrea