+36 30 274 4365

Az egyre nagyobb számú privát páciens újfajta kihívást jelent – tudatosság és megváltozott elvárások jellemzik a pácienseket, amik a privát egészségügyi intézmény minden tagja számára kihívást jelent. 

Ezúttal kifejezetten orvosok számára szervezzük problémamegoldó, konfliktuskezelő tréninget, melynek tudását nem csak a páciensekkel, hanem a szervezetben is hasznosítani tudják majd!

Hogyan kezeljük a nehéz, akadékoskodó, vagy éppen elégedetlen pácienst?
Mit kezdjünk a negatív online és Facebook értékeléssel?
Hogyan támogassuk könnyedén egyszerre a páciens elégedettségét, egyben a praxis üzleti sikerét?  
Hogyan legyünk úrrá a szervezet belső konfliktusain?

EBBEN SEGÍTÜNK ÖNNEK!

Szánjon egy napot erre a kiemelt témára, tegye könnyebbé saját és praxisa kommunikációját!

Nehéz páciensek

Nehéz páciensek

Mit tegyünk, és mit ne, ha egy páciens elégedetlenkedik? Hogyan tudjuk a nehéz pácienst, konfliktusos, kínos helyzeteket orvoshoz méltó módon kezelni, pozitív irányba fordítani? Hogyan kezeljük a Dr. Google-on edzett, tudatos pácienst?

Online értékelések

Online értékelések

Hogyan kezeljük az online értékeléseket, főleg, ha a kritikát fogalmaz meg? Mit tegyünk a Facebook-on megjelenő negatív páciensbeszámolókkal? Miért jó egyáltalán, ha vannak a praxisról online értékelések?

Belső konfliktusok

Belső konfliktusok

A nagy hajtásban, sok páciens ellátása közben nem ritka a belső konfliktus, akár az orvos és asszisztens között, akár az asszisztensek körében. Hogyan orvosoljuk ezeket a kihívásokat, mit tehetünk kommunikációval, és mit egyéb trükkökkel?

Egynapos, gyakorlatorientált képzés orvosokra szabva.

Kellemes hangulatban, hasonló kihívásokkal küzdő orvoskollégái körében szerezhet gyakorlati tudást, privát egészségügyben edződött, gyakorlott trénereink segítségével. 

Időpont: 2019. valamikor…

Helyszín: Belvedere Hotel

Mire számíthat?

N

Egészségügyre specializálódott kommunikációs szakértőket

N

Orvoskollégát, aki kommunikációs trénerként széleskörű tapasztalatot szerzett

N

Valós példákat, esettanulmányokat

N

Trükköket, módszereket a páciensbarát kommunikációra

N

Praktikákat a belső konfliktusok oldására

Szánjon egyetlen napot kommunikációs trükkök elsajátítására, kiscsoportban, szakértők segítségével edződhet.

Előadóink

Straub Fanni

Straub Fanni

FoglaljOrvost.hu és PraxisAkadémia alapító vezetője
A magánpraxis-marketing kézikönyv szerzője
Egészségügyi marketingszakértő

xy (NÓRA)

xy (NÓRA)

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Egészségügyi marketingszakértő, orvos- és szakdolgozói kommunikációs képzések előadója 

N

Kit várunk?

  • Praxisvezetőket, ellátásvezetőket
  • Praxismarketing felelősöket
  • Magánpraxissal rendelkező orvosokat
  • Olyanokat, akik praxisuk építésén dolgoznak, és fejlesztésre készülnek
  • Akik szeretnék a privát egészségügy három legaktuálisabb kérdését egyetlen nem alatt megtanulni kezelni
M

Kiknek nem szól a rendezvény?

  • Akik önálló praxist üzemeltetnek asszisztens és marketing nélkül
  • Akik már kész 2019-es tervvel rendelkeznek
  • Akik már nem küzdenek a fenti kihívások egyikével sem

Szervezők:

Praxisakadémia

Regisztráljon a kis létszámó orvosképzésre, tegye könnyebbé a mindennapokat!

Szűk körben, kollégái körében, gyakorlati példák segítségével tehet szert a legfrissebb, orvoshoz méltó, praxis- és páciensbarát kommunikációs tudásra!

Helyszín: H13 Irodaház

Időpont: 2018. november 30., péntek reggel 9-től 16 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

H13 Irodaház

100% garancia

Amennyiben nem elégedett rendezvényünkkel, a rendezvény napján délig visszafizetjük
a jegy árát 100%-ban és vendégünk volt!

A tréning díja: 25.900 Ft + ÁFA

Sok szeretettel várjuk!

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

  • A részvételi díj tartalmazza a vendéglátás díját is.
  • Regisztrációval és számlázással kapcsolatos kérdésekben, kérjük írjon a [email protected] címre.
  • Lemondás:
 Az eseményre való jelentkezés lemondása az esemény időpontja előtt legfeljebb 10 (tíz) munkanappal, kizárólag írásban, a [email protected] e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 10 (tíz) munkanapon belüli lemondás esetén a megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles a szolgáltatónak megfizetni.
  • A rendezvény után, utólag nem áll módunkban részvételi díjat visszafizetni a nem megjelent résztveőknek.

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdéseit a [email protected] címre várjuk.