+36 30 461 7761

Korunk kedvenc műszava, a tartalommarketing – de mit keres a praxisban?

Aki az online térben aktívan jelen van, vagy szeretne lenni, mindenképpen találkozni fog a fenti kifejezéssel. Nagyon röviden megfogalmazva, ahhoz, hogy akár hirdetések nélkül is sok páciens elérje a rendelő oldalát, olyan tartalmak kellenek, melyek a páciensek érdeklődésére tarthatnak számot. Ezek legyártásáért felel a tartalommarketing.

Kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben összefoglalom, milyen egy jó cikk, egy saját tartalom, milyen szempontokat kell figyelembe venni a cikkek elkészítésekor, illetve milyen trükkök, ötletek és témák adódnak a folyamatos tartalomgyártásra. A részletes tartalmat keresse a kötet 145. oldalán! A kiadvány mellékletében részletes, ötletadó naptárat is adok, mely témákra lehet a saját tartalmakat akár a weboldalon, akár a közösségi médiában felfűzni.