Egy nagyon kedves partnerünk – közepes méretű magánrendelő orvostulajdonosa – azzal keresett meg, hogyan lehetnének a páciensek elégedettebbek a centrumában, hogyan lehetne még több páciense, hogyan tudná hosszú távon elkötelezni őket?

A rendelő minden paramétere stimmelt, jó helyen volt, sok szakterület rendelt, jó idősávokban, és még sorolhatnám. Elsőre nem volt elképzelésem, ezért beültem egy sűrűbb rendelési napra, és nem tettem mást, csak figyeltem.

Minden partnerünknél egyébként hasonlóan járunk el, hiszen csak így jutunk elsőkézből információhoz a rendelésről. Az, hogy ezen az adott helyen mit tapasztaltam, és mi volt a problémára a megoldás, elolvashatja most megjelent kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben.

Hogy ne csigázzam tovább, előzetesen annyit elárulok, minden privát páciens azt keresi szakorvosi magánrendelésen, amiben az állami egészségügy hiányt szenved.

A páciensek legfontosabb elvárása 3 csoportba sorolhatóak:

  • Gyorsaság (időpont, várakozás, eredmény)
  • Emberséges bánásmód
  • Alapos tájékoztatás