+36 30 274 4365

Egy-két speciális diagnosztikai vizsgálattól eltekintve az a véleményem, hogy a gigantikus, %-os kedvezmények nem az egészségügybe, nem a gyógyításhoz valók. Azt is látom, egyes eljárásoknak milyen kárt okoztak a kuponos ajánlatok, óriási kedvezmények.

Kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben listába szedtem, milyen kedvezményekkel érdemes élni, mik lesznek hosszú távon támogató hatással. Mert nem mindegy, hogy a kedvezménnyel új pácienst szeretnénk szerezni, vagy többlet „fogyasztásra” ösztönözni, esetleg hosszú távon elkötelezni a ma már megnyert pácienseket.

Annak a pártján vagyok, hogy új páciens szerzésekor ne használjon kedvezményt, adjon inkább addicionális szolgáltatást, így a szolgáltatás értéke nem sérül, míg a már megnyert pácienseket ajándékkal és többletszolgáltatással ösztönözze a további vizsgálatok igénybevételére (akár családon belül).