+36 30 877 3795

Új kolléga erősíti a rendelő csapatát? Ez olyan nagy változás, amit érdemes hirdetni is, hiszen a szakmailag erős orvos, a problémáikra megoldásokat kereső páciensek és a rendelő anyagi helyzete egyaránt megérdemli. De mikkel érdemes próbálkozni ahhoz, hogy minél több emberhez az új munkatárs híre?

orvos_egyben

Új orvos a csapatban! Mit érdemes ilyenkor tenni?

Kiknek szóljunk mindenképp?

Ez az első kérdés, amire érdemes választ keresni, hiszen meghatározza a módszereket. Kézenfekvő válasz, hogy a pácienseket, köztük is leginkább azokat a visszatérő embereket kell becélozni, akiket az adott szakterület leginkább érint. Ha tehát új bőrgyógyász érkezett, és van a rendelőek olyan páciense, akit érdekelhetnek az új kezelési lehetőségek, őt mindenképpen el kell érni valahogyan.

Ezután azt kell felmérni, hol érheti el a legtöbb ilyen pácienst. Facebookon követik a rendelőt sokan, esetleg sok páciensnek van meg az e-mail címe? Vagy tudják, hogy a rendelő általános hírlevelét sokan követik? Ez(eke)t a színtereket mindenképpen használják ki!

Miről érdemes hírt kapniuk, avagy milyen a jó bemutató szöveg?

A jó bemutatószöveg rövid (maximum egy oldal), mégis minden benne van, ami érdekelheti a pácienseket és fontos, ráadásul lendületes, kedves hangnemben írták meg.

Mindenképpen szerepelnie kell benne:

  • az orvos szakterületeinek,
  • speciális kezeléseinek,
  • szakmai tapasztalatainak,
  • és motivációinak, annak, hogy miért lépett a gyógyítás útjára.

Ezeket érdemes magának az új orvosnak megírnia, ha szeret írni, hiszen így személyesebb lesz a bemutatkozás hangvétele.

DeathtoStock_Desk5

A bemutatkozást írja maga az orvos!

Emellett egy-két dolgot még a „rendelő” nevében is megírhatnak, érdekes színt adva a bemutatásnak-bemutatkozásnak. Érdemes például azt is tisztázni, miért került az orvos a csapatba, milyen terület hiányait pótolja szaktudásával, és miért épp rá esett a választás.

Mivel a jó fénykép fontosságát már régebben is hangsúlyoztam, biztosan nem lepi meg, hogy azt tanácsolom, a bemutatkozás mellé egy csinos fényképet is tegyen be. Ha pedig sokszínű a rendelő palettája, és videón keresztül is kommunikál a páciensekkel, készítsenek egy bemutatkozó videót az orvossal! Néhány érdekesség, kedves mosoly, üdvözlő szavak – az emberek sokkal gyakrabban néznek meg egy videót, mint olvasnak el egy szöveget.

Hol terjesszük az „igét”?

  1. Nyilvánvaló és kézenfekvő, hogy a rendelő honlapjára ki kell rakni a bemutatkozó szöveget. Az új orvos mindenképpen kapjon helyet a többiek között, valamint a főoldal dinamikusan változó hírblokkjában is tüntessük fel az „új jövevény” bemutatkozását.
  2. Ha van, a Facebook oldalra is linkeljék be a bemutatkozás hírét a honlapról egy rövid kísérő szöveggel. Pl.: „Holnap kezdi meg nálunk rendelését Dr. Példa Áron, aki a bőrgyógyászat nagy specialistája. Hogy miért választotta éppen ezt a szakterületet, milyen speciális kezelésekkel tud segíteni a problémákon, és mik a hobbijai, a bemutatkozásából tudhatjátok meg. :) *link*”
  3. Szoktak küldeni hírleveket a pácienseknek? Oda is másolják be a bemutatkozó szöveget, és tegyék be mellé a megnyerő fényképet! Így a visszatérő páciensek biztosan megkapják az új orvos hírét. Fontos! A tárgy legyen egyértelmű és figyelemfelkeltő, hogy biztosan megnyissák a levelet. Pl.: „Új orvos gazdagítja csapatunkat! Bőrproblémáid vannak? Dr. Példa biztos segítség!”
  4. Ha a rendelő orvosai szerepelnek különböző orvos adatbázisokban (arra azért ügyeljenek, hogy csakis jó orvos adatbázisokban, igaz információk mellett szerepeljenek a munkatársak nevei! ), az új orvos adatait is töltsék fel! Ezekről az oldalakról hajlamos elfelejtkezni az ember, de nem egy páciens ilyen honlapokon keresztül bukkan magánrendelőkre – ezért fontos, hogy mindig friss és érvényes információk szerepeljenek az Interneten.
  5. Végül egy apró, mégis hatásos tipp: a váróteremben is kommunikáljanak a páciensekkel! Az üzenő táblára rakják ki az új orvos bemutatkozását és fényképét, valamint, ha érkezik hozzá valaki, menjen ki elé, és személyesen, kedves, mégis határozott kézfogással mutatkozzon is be neki. Tudom, az furcsának hangozhat, de a FoglaljOrvost.hu-n keresztül érkező páciens visszajelzések is azt bizonyítják, hogy ez az apró „trükk” nagy hatással van a betegekre!