+36 30 877 3795

Ahhoz, hogy tervezni, rendelését tökéletesíteni tudja, sokszor szükség van arra, hogy saját magát, klinikáját külső szemmel is látni tudja. Erre több eszköz is rendelkezésre áll, akár külső, szakértői segítség nélkül is lehetősége van rá, bár ilyenkor a legnehezebb az objektivitás megtartása.

Ahogy a tavaly megjelent kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben is megfogalmazom, fontos, hogy jól tudja szolgáltatását értékelni. Találja meg a legjobb piaci pozícióját, vagyis tudjon pozícionálni, ez segítségére lesz abban, hogy a páciensek könnyen értelmezni tudják, mely kérdések szakértője, vagyis mi lesz a legegyszerűbb út, hogy a páciensek eljussanak Önhöz.

A kötet mellékletében segédkezet nyújtok egy komplett stratégiai analízishez, útmutatót adok a piac és versenytársak vizsgálatához, a páciens jobb megismeréséhez, valamint bemutatom azokat a kérdéseket, mellyel a legkönnyebben éri majd el pácienseit, vagyis megtalálja az optimális piaci pozíciót.

De mindenekelőtt érdemes a teljes kiadványt végig olvasnia, hogy magánpraxis-marketing szemléletével részleteiben tudjon megismerkedni.