+36 30 461 7761

Bár az ár sokszor érzékeny adat, egy magánpraxis-marketinggel foglalkozó kiadványban elkerülhetetlen foglalkozni vele. Kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben nem bocsátkozom közgazdaságtani eszmefuttatásba, de nem titkolom, mennyire fontos, hogy már a rendelés megkezdése előtt konkrét üzleti célokkal, tervvel rendelkezzen, és az árak meghatározása ez alapján történjen.

Sokszor kapom a kérdést, hol és hogyan közölje egy praxis az árait, amire mindig csak azt tudom mondani, mindig és mindenhol. Az ár olyan információ, melyre az első tájékozódáskor, a bejelentkezéshez a páciensnek mindenképpen szüksége van – Önnek pedig egy jó eszköz arra, hogy a megfelelő páciensek érkezzenek rendelésére. Ahogy a kötetben is idézem egy korábbi esetünket:

Egy speciális szolgáltatást kínáló, kisebb magánszolgáltató számára már az első találkozások egyikén azt javasoltuk, hogy tegyen fel árlistát a weboldalára. Egy laikus olvasónak ugyanis a weboldal tartalma, a részletesen leírt szolgáltatás alapján az lehet a prekoncepciója, hogy olyan speciális szolgáltatásról van szó, amit nem tud megfizetni, holott szüksége lenne rá. Egy ilyen páciensfeltételezés után nem várhatjuk el, hogy felemelje a telefont, és megkérdezze, pontosan mennyibe is kerül az egészségügyi szolgáltatást, holott lehet, hogy meg is tudná fizetni. Hosszas győzködés után próbát tettek, és boldogan konstatálták, hogy ennek a kis változtatásnak köszönhetőn, rövid időn belül 25% feletti növekedést produkáltak az érdeklődő jelentkezések számában.

Érvelésem további részét keresse a kötetben!