Az én értelmezésemben a magánpraxis-marketing nem más, mint páciensközpontú gondolkodás, ami hosszú távon az elégedettséget növeli, ezáltal a praxis üzleti sikerét támogatja.
Hogyan is néz ki ez a páciensközpontú szemlélet a valóságban?
- A privát páciens duzzogva érkezik, ha nem tud parkolni, vagy nem tájékoztatták előre, hogy ez időt vesz igénybe.
- Szeretné könnyen és gyorsan megtalálni a rendelőt az utcán, bejáratnál, az épületben.
- A privát beteg kellemes atmoszférájú, elegendő váróhellyel rendelkező rendelői térbe szeretne belépni, ahol kedves munkatárs fogadja.
- A privát páciens elvárja, hogy várakozás nélkül bejusson a szakorvoshoz, aki elegendő időt tud szánni a vizsgálatára, tájékoztatására, hiszen épp ezért választotta a magánrendelést.
- A vizsgálatot követő napon boldogan válaszol a rendelő kérdőívére, melyben a teljes rendelőt, vizsgálatot értékelni tudja.
Ilyen egyszerű lenne?
Részben igen, részben persze ez csak a jéghegy csúcsa, néhány aspektus, ami a marketingszemléletet bemutatja. Azt, hogyan tudja ezt a hozzáállást a teljes rendelésben és csapatban végigvinni, részletesen megismerheti most megjelent kiadványomban, a Magánpraxis-marketing kézikönyvben.