Pokolian elege van abból, hogy mindjárt vége a nyárnak? Visszatért a nyaralásból, és hiába dolgozik újra, valahogy nem tud magával mit kezdeni ezen az utolsó héten? Esetleg kedvtelenül nézi, hogy az áruházak folyamatosan arra emlékeztetnek mindenkit, „vegyél írószereket, mert egy hét, és itt az iskola”? Használja ki az átmeneti időszakot!

DeathtoStock_Wired6

Egy kis tennivaló nyár végére meghálálja magát!

Amikor esik az eső, és nem tud kiszabadulni a párjával vagy a gyerekekkel a házból (állítólag sok ilyen nap lesz még a héten, sajnos), intézze el ezt a három apróságot! Mivel hamarosan tényleg beindul az őszi szezon, felpörög a rendelő, előjönnek a napi gondok, esetleg még a gyerekeknek is segíteni kell a tanulásban, alig lesz ideje utolérni magát. Még az idődaráló előtt vesse bele magát a dolgokba – utána sokkal nyugodtabb lesz az őszi szezonkezdés!

1. Rakjon rendet!

A nyár utolsó hetében a páciensek is eltűntek? Üresjárat van a rendelőben? Ez az időszak éppen arra hivatott, hogy leellenőrizze, minden a helyén van-e rendelőjében! Nézze meg, milyen információk vannak kitéve az üzenő táblára – mind aktuális? A váróteremben lévő újságok milyen állapotban vannak – van, ami már ezer éves, esetleg elszakadt, és ideje cserélni? És az illatosítóval mi a helyzet – van még elég? Hát a mosdóban papír és szappan – nem árthat előre nagy tételben beszerezni belőlük!

2. A honlapját se hanyagolja el!

Nem tudom, Ön milyen gyakran szokta csekkolni a weblapját, de sok olyan oldallal találkozhatunk az Interneten szörfölve, amely elévült. Márpedig ezt nem engedheti meg magának, hiszen a páciensek 60-70%-a innen szerzi az információkat! Ellenőrizze le, minden adat friss-e, külön hangsúlyt fektetve az elérhetőségekre és az árlistára! Azt is nézze meg, ha van online bejelentkezési lehetőség, működik-e az opció, nem csúszott-e valami hiba a dologba! Ha hosszabb időt tud szánni erre, nézze meg, a különböző kezelésekről milyen leírásokat töltött fel annak idején, és olvastassa el olyan ismerőseivel, akik nem értenek „orvos-nyelven”, így megtudja, egy átlagos páciens mennyit fog fel a szövegből, kell-e valamit alakítania rajta.

DeathtoStock_Wired2

Frissítse rendelője honlapját!

Végül pedig a legfontosabb tippünk: frissítse a fényképeket! Készítsen újat a(z immár rendbe rakott) rendelőjéről, munkatársairól, kérjen meg valakit, hogy lőjön el néhányat Önről – vagy lepje meg a társaságot egy igazi, vérprofi fotózással! Lehet közben hülyéskedni, és mikor hülyéskedjen az ember, ha nem a nyár utolsó hetében?

3. Legyen kreatív – hiszen „mindjárt itt a karácsony”!

Nem, nem őrültem meg. Észrevette, hogy egyre gyorsabban repül az idő? Bizony, mindjárt itt a karácsony is. Na, azért vad ajándékkeresésbe még nem kell kezdeni – inkább azon gondolkozzon el, mivel dobja majd fel a praxisát! Egy kis kreativitás és álmodozás nem árthat a pörgős ősz előtt: gondolja végig, milyen díszítést rak majd ki a váróterembe és a rendelőbe, melyik webdizájner ismerősét kérhetné meg, hogy egy picit dobja fel honlapját (egy-két fenyőág itt, néhány dísz ott), valamint hogy hogyan köszöntse hűséges pácienseit. Persze, előnyt is kovácsolhat a karácsonyi lázból: jó előre gondolkozzon el azon, milyen ajándékcsomaggal lephetné meg pácienseit, mi aktuális télen és karácsonykor, milyen kezeléseket érdemes egy csomagba rakni, és hogyan jelezze a lehetőséget pácienseinek. Egy kis kreativitás most, és később nem fog főni a feje!

Ez a három apróság bőven belefér a hétbe, és sokkal nyugodtabban kezdheti az őszi szezont, ha elintézi őket. Tehát, pipája már a tennivalókat?

 rendelő rendberakása
 honlap frissítése
 kreatív karácsonyi készülődés –>
nyugodt őszi szezonkezdés!

Tetszett a cikkem? Fejezze ki egy kattintással, és máris az összes Facebook ismerőséhez eljutnak tippjeink!