# marketing

Google Analytics, a tudatos népszerűsítés eszköze

Google Analytics, a tudatos népszerűsítés eszköze

Egy blogot tudatosan lehet igazán népszerűvé és olvasottá tenni. Ebben segít a Google Analytics, amellyel az ember pontosan követni tudja, mi történik az oldalán olvasottsági szempontból. Mi az a Google Analytics? A Google Analytics, mint neve is mutatja, lehetővé...
Magánpraxis-építés egyik napról a másikra

Magánpraxis-építés egyik napról a másikra

Sok kiváló orvos évekig csak küszködik magánpraxisával. A kórházi munka és az állami szakrendelés mellett csupa nyűg a vállalkozás, ezért sokan félmegoldásként olyan csoportpraxisokban kötnek ki, ahol kisebb-nagyon betegforgalom összejön a csoportrendelés...
A „Jó Orvos” mítosza

A „Jó Orvos” mítosza

A mítosz egy szájról szájra terjedő történet, melyet generációról generációra adnak át egymásnak az emberek. Mindnyájan szeretjük az ilyen történeteket és szeretünk hinni is bennük. Íme egy mítosz, melyben a legtöbb orvos mélyen hisz, ráadásul az egyetemi évek alatt...