Szerző: praxisakademia | aug 13, 2014 | Magánpraxis fellendítése
Hogy mikor sikeres egy magánpraxis? Ha sikerül minél több pácienst elérnie, megnyernie, majd meg is tartania. Ezt könnyű kimondani és leírni, de csak nehéz és összetett munkával lehet megvalósítani. Nemcsak én, hanem egyre többen hangsúlyozzák hazánkban, hogy a magyar...
Szerző: praxisakademia | jún 16, 2014 | Magánpraxis fellendítése
Szeretné, hogy azok a páciensek is bizalommal keressék fel, akik még nem voltak Önnél kezelésen? Hogy az emberek tudják, Ön jó orvos, ha szóba kerül a neve, elismerően bólogassanak? Szaktudásának híre szájról szájra átadva nem terjed gyorsan, érdemes rásegítenie...
Szerző: praxisakademia | máj 21, 2014 | Cikkek, Érdekességek, Oktató anyagok
(Soós Anikónak, az Aesthetica Orvosi Központ marketing managerének második vendégbejegyzését olvashatja blogunkon!) Nézzük ezt a kérdés külsős szemmel! Mit vár el egy honlaptól? Tegyük fel, keres a Ferrarijához egy jó autószerelőt, mert mondjuk az előző elköltözött....
Szerző: praxisakademia | máj 14, 2014 | Cikkek, Magánpraxis fellendítése
Napi tíz perc, egy telefon és egy kis gondolkodás kell ahhoz, hogy páciensei biztosan visszatérjenek Önhöz! A legegyszerűbb megoldást ajánlom most Önnek, amely mégis hatékony, ugyanakkor olcsó – és bár Amerikában már bevett szokás, Magyarországon még senki sem...
Szerző: praxisakademia | ápr 17, 2014 | Cikkek
A Facebookon túl még van néhány ötletünk arra, hogyan teheti népszerűbbé blogját. SEO, Bloglovin’, más bloggerek segítsége, YouTube, Twitter… Választani van miből, döntse el, melyik a legszimpatikusabb! Ha az ember egy blogot vezet, előbb-utóbb szeretné minél...