Blog

Érdekes és hasznos cikkek

A II. kerületben találjuk a legtöbb magánrendelést

A budapesti magánrendelők harmada 3 kerületben összpontosul, nevezetesen a II., XIII. és XI. kerület adja a legtöbb magánrendelést - nyilatkozta a napokban egy ingatlanpiaci szakértő. Kiváncsiak voltunk, a mi statisztikáink mit mutatnak. Rengeteg rendelővel állunk...

bővebben
Dr. Google és páciensei a 21. században

Dr. Google és páciensei a 21. században

Az okostelefonok és az internet által uralt világ érezhetően megváltoztatta az egészségügyet és az orvos-beteg kapcsolatokat is. Mióta minden páciens zsebében ott lapul a keresőóriás, egészségügyi panaszok felmerülése esetén a forgatókönyv egészen máshogy zajlik le...

bővebben
Pénzügyek a Magánpraxisban

Pénzügyek a Magánpraxisban

Pénzről, árakról, jövedelemről Magyarországon senki nem beszél szívesen, legtöbben tabuként kezeljük ezt a témát. (Talán kulturális okai vannak, Kelet-Ázsiában például teljesen megszokott és helyénvaló ismerősöknél rákérdezni, hogy mennyi a fizetése, vagy bizonyos...

bővebben
Az év eleji tervezés fontosságáról

Az év eleji tervezés fontosságáról

Január 10-én megtartottuk magánorvos partnereinkkel a Nagy Évtervező Praxisnapot, ahol az üzleti tervezéshez és a marketing feladatok megtervezéséhez igyekeztünk segítséget nyújtani előadásainkkal. Ezt követően közös műhelymunkára invitáltuk a résztvevőket, ahol az...

bővebben
Nagy magánorvosi kutatás 2016

Nagy magánorvosi kutatás 2016

Vegyen részt online kutatásunkban, és nyerjen wellness-hétvégét! A részvétel feltételei és szabályzata Az online kutatás időtartama: 2016. július 13-tól augusztus 8-ig   A Praxis Akadémia online kutatásban résztvevő, és azon a sorsolásra regisztráló résztvevők...

bővebben
Az orvos, aki utálja a marketinget

Az orvos, aki utálja a marketinget

  Arra esküdött fel, hogy gyógyít és a lehető legjobb tudása szerint bánik a betegeivel. Nem tanult az egyetemen marketinget, értékesítést, én-márka építést és nem is szívesen foglalkozik ezekkel.  Ahhoz azonban, hogy páciensei legyenek, és azzal és azokkal...

bővebben
Az eltűnt beteg esete

Az eltűnt beteg esete

Szolgáltatói területen bevett szokás a Mistery Shopping. Egy bank vagy egy TV szolgáltató ügyfélszolgálatosa bizton számíthat rá, hogy főnökei vagy éppen a konkurencia időröl-időre próbavásárlókkal tesztelik munkáját. Mi első telefonos tesztünkben a magánegészségügyi...

bővebben
Modern vagy maradi? Hogy kommunikál rendelője?

Modern vagy maradi? Hogy kommunikál rendelője?

A hatékony kommunikáció növeli a páciensszámot és megkönnyíti a mindennapokat. Használja ki! Egyik nap találkoztam egy régen látott volt osztálytársammal. Beszédbe elegyedtünk, és természetesen terítékre került az is, ki hol és mit dolgozik. Meséltem neki a...

bővebben